Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Eerste plantjes

    Korting op 420shop
    Hai goeiedag,
    ik heb nu voor het eerst twee plantjes. Autoflowers om het wat makkelijker te maken. Maar de kleinste lijkt het moeilijk te hebben. Het beste hoe ik het kan omschrijven is dat hij er een beetje verdroogd uit ziet. En dat terwijl ik hem wel water geef. Volgens mij niet te veel en niet te weinig. Ik geef gewoon kraanwater. Iets wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Waarom denk je dat ze het moeilijk heeft? Ik zie niets vreemds, een beetje bleek misschien, maar dat kan ook de foto zijn.
    Zet je haar voor het raam? Daar worden ze niet heel blij van, beter is onder een lamp of buiten in de volle zon. Als je haar voor het raam hebt opgekweekt, dan niet meteen de hele dag in de volle zon gaan zetten, daar wordt ze ook niet blij van, maar langzaam opbouwen.

    Als je je even voorsteld en een kweekverlsg bijhoud, dan krijg je meer hulp/advies.
    Succes.

    Comment


    • Earthworm0jim
      Earthworm0jim commented
      Editing a comment
      Dankjewel voor je reactie. Ze staan zo veel mogelijk buiten. Als het mooi weer is genieten ze net als ik van het zonnetje. Misschien ben ik het waar het aan ligt en niet Mn plantje. Ik wil toch zo zeker mogelijk weten dat het goed gaat ik zal ff rondneuzen op de website. Alles een beetje uitvogelen.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      en als je een betere titel verzint
Bezig...
X