Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes in de pot, hoeveel water ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zaadjes in de pot, hoeveel water ?

Korting op 420shop
    Dag iedereen even een vraagje kheb mijn zaadjes in de potgrond gestoken een vingerkootje diep nu mijn vraag maak ik de grond boven het zaadje wat vochtig of heel de pot? Mvg

Squadra10 normaal water je de hele pot van te voren totdat het onderaan eruit loopt. Dan wacht ik meestal een dagje en dan plant ik het zaadje. Als je water achteraf geeft dan is er een hele grote kans dat het zaadje heel diep de grond in stroomt. Niet doen dus.

Comment

junior grower Ok dank u voor de reactie.. Ik heb het dus zo niet gedaan ze zitten nu reeds 2dagen in de pot laat ik het zo of doe ik het toch nog anders zoja? Hoe dan...
      Mvg
      Last edited by Squadra10; 30th May 2019, 19:48.

Comment

Squadra10 Niks doen tenzij jij je zaadje zonder voor ontkiemen gezaaid hebt. Dan zal het zaadje nu net opengebarsten zijn. Kan het zaadje hl voorzichtig opgraven en op de gewenste hoogte planten. Echter als jij je zaadje wl hebt ontkiemt voor het planten dan zal ik nu niks meer doen aan gezien het worteltje zich al aan het vestigen is.

Dus: als jij het zaadje gezaaid hebt toen die nog dicht zat en erna water gegeven hebt (vl?) Op droge grond, dan zou ik m vandaag voorzichtig opgraven want de kans dat het zaadje dieper dan
        3/4cm ligt is groot. Mijn mening, andere kunnen er anders over denken

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X