Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Temperatuur voor wiet te drogen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Temperatuur voor wiet te drogen.

    Korting op 420shop
    Hey, meeste plekken waar ik lees raden aan te drogen tussen 15 en max 22 graden. Nu zit ik met het probleem dat ik hier moeilijk onder de 24 graden raak. Meestal zit ik tussen de 24-25 graden met een luchtvochtigheid van 45-50%. Ik kan in principe wel de airco aanzetten als het echt aan te raden valt. De oogst is echt heel goed meegevallen en zou het nu ook niet willen verpesten met het drogen.

    Zou het kwaad kunnen om te drogen rond de 24-25 graden of toch best de airco laten draaien?

    Foto's zijn te groot voor te uploaden, ik zet de url's hier zo bij.


    Dit is een deel van 1 de oogst van 1 plant Toppen zijn ook best groot, trek ik die best beetje open om rot te vermijden of kan dit geen kwaad en gaan ze hierdoor net trager drogen wat op zich wel goed is?

    https://cdn.discordapp.com/attachmen...607_230431.jpg

    https://cdn.discordapp.com/attachmen...606_181947.jpg

    #2
    Niks aan doen temp en luchtvochtigheid zijn goed
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Yep gewoon doen en de afzuiger op lage stand zetten.
      Niet aan de toppen gaan zitten frummelen. Blijf er zoveel mogelijk vanaf.

      Fotos zie ik niet.
      Zeker zon vage site raad ik niemand aan om te klikken.
      Uploaden kan naar JD en als je niet weet hoe staat er een link naar howto onder mijn posts.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ok bedankt =)

        QnQ die 'vage' site is gewoon van discord app, google maar als je het niet vertrouwt maar is gewoon een app waar gamers tegen mekaar praten hahaha

        Moest het niet zo omslachtig zijn om hier foto's te uploaden had ik ook zeker terug een growverslag gemaakt. Was er tijdens mn eerste kweek ook aan begonnen maar die maximum resolutie en max aantal mb per foto is zo 2014, dat samen met de weinige interesse toen voor mijn white widow was ik er maar mee gestopt

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Dat klopt, dit forum is ook al een klein beetje ouder dan 2014 en bezet dus flink wat serverruimte (wat flink wat geld kost, maandelijks)
          Dat kun je niet vergelijken met sites die een paar jaar bestaan waarvan alle data nog op een 20G schijfje past op een servertje van 5-6 tientjes per maand
          Mede daarom zal er een beperking van de grootte van de foto's zijn.
          De laadtijd voor mobiele gebruikers is ook een aandachtspuntje bijvoorbeeld.

          Omslachtigheid van uploaden merk ik niets van. Er zijn drie manieren en als de ene niet werkt, doet de andere het wel.
          Er passen (naar ik meen) 30 foto's in 1 post.

          Aight, maar ik ken dat Discord niet. En wat cdn betekent weet ik niet. Als ik het aan m;'n jongste zoons vraag kennen die dat ongetwijfeld wel
          Ik zit hier op JD en als de foto's hier staan hoef ik niet te googelen wat het is, en hoef ik de privacy statement van Discord niet te lezen https://discordapp.com/privacy

          (mijn persoonlijke gedachte is dan waarom moet ik me inspannen als jij om hulp komt vragen)
          (vaak klik ik ook gewoon weg uit topics met foto'links. Ik heb daar de tijd niet voor)

          Een ander nadeel (vind ik) is dat over 3 jaar JD waarschijnlijk nog wel bestaat, maar dat foto's op een "gratis" externe site al lang verdwenen zijn en dan krijg je topics zonder foto's waar anderen dus eigenlijk niet zoveel meer aan hebben.

          Voila, tis niets persoonlijks eh, Ik redeneer voornamelijk vanuit oogpunt van deze site.
      Bezig...
      X