Nog een plant erbij buiten of ben ik telaat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Winter
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2019
    • 53

    #1

    Kweektip: Nog een plant erbij buiten of ben ik telaat

    Korting op 420shop
    Hallo is het nog de moeite waard deze tekiemen en buiten tezetten of is dat zonde )ik laat ze in een kas staan)
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Over 10 weken is het 12/12 buiten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Winter
      Winter commented
      Editing a comment
      Dat lukt nog net ?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Het is wat laat, maar niet geschoten is altijd mis.
      Buiten ben je altijd afhankelijk van het weer, dus het blijft een gokje, geen garantie.
      Ik heb 2 weken geleden m'n laatste gezaaid voor dit jaar.

      10 weken zon en je hebt gewoon planten van anderhalve meter, 10 weken donker en koud weer en ze blijven onder de 50cm.
      In theorie is een week of 10 groei genoeg.
      Een kas/serre is wel een voordeel eind van het seizoen, de temperatuur blijft wat constanter, en ze staan droog tijdens de bloei.
  • Winter
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2019
    • 53

    #3
    Bedankt ik ga gewoon doen en ik zie het en hopen op goed weer

    Comment

    • 420smoking
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jul 2019
      • 1

      #4
      Goede plant voor snelle kweek en oogst is AK420 autoflower ik heb ze eergisteren in watjes gelegd die vochtig waren en de dag erna was er al een wortel uitgeschoten van 2 cm groot wat bij de andere soort nog niks was. Heb ze gisteren ook direct in de grond gestoken met mycotabs die ze een boost van 700% geeft en zijn nu gemiddeld deze ochtend al 5cm na 2 dagen tijd.

      Comment

      • Winter
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2019
        • 53

        #5
        Oke dankjewel zal het even bekijken

        Comment

        Bezig...