Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei quick one en royal dwarf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei quick one en royal dwarf

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Ik zou je moeder geen cursus knippen geven die mogen nog wel even.
    dat toprot ja het liefst heb ik dat iedereen van men planten blijft voor hetzelfde geld knipt je moeder je halve plant kaal ivm toprot ik zie mijn moeder ook geen halve dag liggen staren naar men toppen.het zal een gokje zijn zolang de weergoden wat gunstig zijn.en houd op vakantie het weerbericht wat in het oog kan je nog altijd parapluutje laaten steken grts en goede vakantie
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      Thx jamzieman
      had me al voorzien in geval de weergoden me niet gunstig waren. Heb een afdakje gemaakt dit weekend en nu maar hopen op een goede afloop en geen toprot.

      Comment


        #4
        Zou je moeder eerst een paar keer
        voordoen voor de hoeveelheid water die
        ze moet geven daar zijn vele mee de
        mist ingegaan..........

        Succes!

        Comment


          #5
          Daarvoor is ze al op de hoogte. Ik zal ook niet teveel water klaar zetten voor haar. Ik heb zoiets van beter een beetje te weinig dan teveel. En ik laat ze water geven van langsonder en de emmer waar ze in staan is voorzien van kleine gaatjes zodat ze niet te lang in het water zouden staan. Dus hopen op een goede afloop
          thx

          Comment


            #6
            Veel succes maat
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment


              #7
              Thx jamzieman.
              hopelijk heeft ze een beetje groene vingers maar mijn moeder kennende. ...
              we zien wel

              Comment


                #8
                Zo tehoren komt het wel goed veel sucses

                Comment

                Bezig...
                X