OG Kush 3e week

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pietje1234
    Stoner
    Member
    • Jul 2018
    • 21

    #1

    OG Kush 3e week

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Mijn naam is Piet. En ik ben 28 jaar. Ik kijk al een jaartje mee op het forum. En heb veel van jullie kunnen leren. Ik haal ook veel van mijn informatie van cnnbs.

    Ik ben nu een kweekje gestart met 4 planten OG kush. Ik heb hiervoor feminezed seeds gehaald bij dhs. Ik heb deze ontkiemt en ben nu 3 weken verder. Nog steeds in vegatieve fase

    Ik zou jullie vertellen over de spullen die ik heb.

    Tent is 150 x150
    1 x hps 600 watt.
    Afzuiging 6000m3 (heb ik van een maat gehad)
    Incl bijpassend filter.
    11 liter potten.
    Atami kokos

    Gebruik de voeding van plagron.
    Coco a - b
    Ph waarde 6.5.
    Ec zit ik nu op 1.3 wat plagron voorschrijft.



    ​​​​​​De planten groeien super goed. Wel vind ik ze in het blad lichtgroen. Ook vind ik dat het blad een vrij aparte form heeft.

    Ze zien er wel gezond uit mooie dikke stam. +-1tot 1,5 cm. En hele grote bladeren.

    Toch maak ik mij wel zorgen over de kleur. Zie foto's. Ik zie dat er een net op een krop sla lijkt. Deze heb ik wel een x getopt..

    In afwachting op jullie advies
    ​​
    ​​​
  • Pietje1234
    Stoner
    Member
    • Jul 2018
    • 21

    #2
    Als ik logisch nadenk zou ik denken een voeding tekort en dat ze voeding uit de bladeren halen. Vandaar dat ze vergelen?


    Last edited by QnQ; 22 August 2019, 00:13. Reden: posts samengevoegd

    Comment

    • exmember47012
      Wicked Stoner
      Member
      • Oct 2018
      • 221

      #3
      Hey Pietje!

      De plant ziet er niet slecht uit hoor, het is bossig maar dat komt goed wanneer ze wat begint te strekken. Heb je haar misschien gedieft, in plaats van getopt?
      Zo te zien staat je coco ook wat droog, klopt dit? Ik raad aan je coco ten alle tijden vochtig te houden. Dus frequent water te geven. Via water neemt de plant haar voedingsstoffen op, dus ik denk dat de ietwat bleke kleur dan zal verdwijnen. Ze staat er overigens prima bij hoor, geen reden voor al te veel zorgen.

      Comment

      • Pietje1234
        Stoner
        Member
        • Jul 2018
        • 21

        #4
        Beste stoner, ik heb haar niet gedieft maar echt getopt. Moet de hoogte beperken. Heb wel vernomen dat kush een plant is die in het begin wat bossiger groeit.

        Wat betreft het droog staan klopt. Dacht dat het misschien aan over voeding of overbewtering lag. Maar ga toch wat meer water geven en de ec naar 1.7 doen. Zoals plagron dat aanraad.

        Groetjes

        Comment


        • Rickysticky
          Rickysticky commented
          Editing a comment
          Hij zegt niet dat je ec omhoog moet eh.....
          Als je meer water geeft neemt je plant al neer op!!!!

        • exmember47012
          exmember47012 commented
          Editing a comment
          Rickysticky, Exact.. Als je meer water meegeeft en je cocos nat houdt zal er ook meer voeding de plant in komen. Onze growschedule aanhouden zal er voor zorgen dat je plant weer helemaal goed gaat.
      • Pietje1234
        Stoner
        Member
        • Jul 2018
        • 21

        #5
        Klopt. Bedoel ook wanneer de planten in bloei gaan. Dit wordt ook aangegeven door plagron

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Hey Pietje, je zit nu met iemand van Plagron te typen

        • Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Plagron in tha house. Iemand met kennis van grond neem ik aan. Aldoende leert men...
      • Pietje1234
        Stoner
        Member
        • Jul 2018
        • 21

        #6
        Hqhahah dacht dat dat zijn plaatje was. Nu snap ik de benamingen eronder hahahaha. Zo leer je nog eens was

        Comment

        • Pietje1234
          Stoner
          Member
          • Jul 2018
          • 21

          #7
          Beste mensen,

          Mijn wiet is nu aan het drogen en nu zag ik bij een paar kleine topjes wat paarse puntjes topjes. Heeft iemand enig idee wat dit is. Zie foto's alvast bedankt.

          Comment

          • Pietje1234
            Stoner
            Member
            • Jul 2018
            • 21

            #8
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Is dat geen schimmel/toprot?
              Kan het niet goed zien.
          • Pietje1234
            Stoner
            Member
            • Jul 2018
            • 21

            #9
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Er zijn og kush soorten die kleuring hebben.

            • SweetMango
              SweetMango commented
              Editing a comment
              Idd wat Rreppel zegt.

              Zelf had ik roze pruikjes
          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #10
            Lijkt mij ook een paarse verkleuring maar het is erg moeilijk te zien.
            Als dat het is moet je bij alle topjes die op dezelfde hoogte zaten wel iets van die verkleuring kunnen vinden.

            Je hebt ze wel vrij vroeg geoogst of stonden ze eind augustus al op 12/12 ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Silas
              Admin
              Lucky MemberModeratorAdmin
              • Sep 2009
              • 1272

              #11
              Lijkt het niet op toprot? Zoals Repel zei.

              Ik heb net een ronde OG Kush gekweekt en mij is niets bekend van verkleuring.

              De mijne heb ik van Barney's Farm, jij niet. Dus dat kan betekenen dat er andere genen in zitten.

              Mijn wiet was redelijk wit, dikke toppen, keiharde wiet en witte top bedekt met tricho....en vrij pikkerig.
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              ?
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


              • GanjaMan1
                GanjaMan1 commented
                Editing a comment
                Heeft barneys farm een og kush? Ik dacht alleen de phantom og, is een kruising met og kush..

              • Silas
                Silas commented
                Editing a comment
                Vergissing. Andere genen dan ik dacht.
            • roller
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 543

              #12
              ik heb OG kush biker , en ook paar paarse pheno's gehad ertussen.

              Comment


              • GanjaMan1
                GanjaMan1 commented
                Editing a comment
                Van welke breeder?
            • Pietje1234
              Stoner
              Member
              • Jul 2018
              • 21

              #13
              Ik heb hem van dutch head shop. Hun geven ook aan dat er een verkleuring in kan zitten. QnQ nee ik heb de 8 weken bloei aangehouden zoals dhs mijn voorschreef.

              Bedankt voor de antwoorden

              Comment

              • Silas
                Admin
                Lucky MemberModeratorAdmin
                • Sep 2009
                • 1272

                #14
                Ik heb een fout begaan, dat krijg je als je 2 soorten door elkaar kweekt,

                Ik heb de verkeerde strain beschreven. Ik had OG Kush van dhs en ik had een soort Greenhouse (ik denk Cheese).

                Die laatste heb ik beschreven.

                De OG Kush is een losserwiet. Fluffie, topjes bij elkaar, geen dikke top vorming. Geen topper, maar goed te roken.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                ?
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                • GanjaMan1
                  GanjaMan1 commented
                  Editing a comment
                  Misschien was die og slecht zaad ofzo.. normaal groeit ie als sativa en bloeit ie als indica..kleine keiharde golfballetjes normaal.. ben al ff aant zoeken naar de echte og..naart schynt heeft dna genetics de originele og in zaad vorm, die ligt nu in de koelkast voor de volgende ronde, ben benieuwd
              • zipzop
                Stoner
                Member
                • Jan 2016
                • 20

                #15
                Ziet der goed uit!!!

                Comment

                Bezig...