Snoeien aan eind vd groeifase?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Saikedellik
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2019
    • 130

    #1

    Snoeien aan eind vd groeifase?

    Korting op 420shop
    Vraagje;

    Mijn planten (buiten) zijn aan het eind van hun groeifase denk ik (fotoperiodiek, eind augustus), en het zijn mooie dikke bossen.

    Nu merkte een vriend van me op dat er zo veel takken zijn waar straks toppen gaan komen, dat ik waarschijnlijk heel veel popcorntoppen ga krijgen. Hij zei dat ik moest gaan snoeien, maar wilde toch eerst even jullie professionele mening hier over.

    Dus, is het raadzaam om voor de bloei nog te gaan snoeien? Zie foto DF303790-01F8-47C5-8AD7-8BFD8A32AB81.jpeg

  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Popcorntoppen is meer iets wat bij een binnenkweek gebeurt met stilhangend beperkt licht.
    Buiten heb je de zon, die beschijnt de planten van alle kanten.

    Onderaan heb je altijd wat kleinere topjes.
    Prima spul om je maten van te laten roken en dan pak jij het betere spul
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Saikedellik
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2019
      • 130

      #3
      Hahaha ja das het mooie weggeef-spul, top idee
      Als het teveel knipwerk is dan gaat het gewoon door de boter of olie had ik al bedacht.

      Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik idd maar niet ga snoeien

      Comment

      • Weske
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2018
        • 1237

        #4
        Ik zou ze buiten gewoon lekker met rust laten.

        precies zoals Q hierboven al zegt binnen moet je gaan spelen met met licht en ben je beperkt

        buiten kunnen ze vollop licht vangen en de bladeren zijn alleen maar extra voedingopslag
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment

        Bezig...