Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gewoon mening gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gewoon mening gevraagd

Korting op 420shop
    Dus,
    Ben gewoon benieuwd wat jullie vinden of ik voort kan doen zoals ik bezig ben puur voor de zelfstudie.
    We hebben hier te maken met een feminised plantje van
    Barneys Farm :Gorilla Skittles
    deze hebben we na ontkieming tssn de koffiefilter in de pot grond gestoken (zaaien en planten licht bemest voor 60 dagen en ik dacht 4-2-2)
    Deze dame hebben we na 2 weken groeien verpot in een 15 liter groeizak zelfde grond.
    We hebben na een maand beetje lst uitgevoerd tot de eerste week van de bloei.
    Heb tot nu toe drie keer voeding gegeven Plagron alga:
    2 x groeivoeding 1 ml op 500ml kraan regen en vorige zaterdag 0.2 bloei op 500ml water
    Ik geef men dame om de 3 tot 5 dagen water ik wacht tot ze er om vraagt ik vind dat dit helpt en ze elke keer beter en beter presteerde.
    Men setup: -voorgroeikast zelfbouw vanaf ontwikkeling zaad maand onder t5 neon 2 24 w hoogte 13 cm van plantje.
    - groeitent 4040 plantje onder de hps groeilamp 150 w tot de eerste pruikjes zichtbaar waren hoogte tssn.15-20 cm
    -bloeitent 80x80 onder hps bloeilamp 150 w nu momenteel ong 3 weken in bloei hoogte 15 cm
    zit nu enkel met wat spint maar heb behandeld met neemolie grond en ruimte en fan blaast goed over de toppen nu even paar foto's en dan graag meningen
    Attached Files
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC

Nog 1tje
    Attached Files
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC

Comment

Weetje 110% zeker dat het spint is?
      Spint laat ander soort schade aan, meer kleine witte stipjes.
      Dit lijkt meer op trips om eerlijk te zijn. (google het anders even)

Side note': hoeveel weken bloei? en heb je recent blad probleem gehad (buiten diertjes?)
      sigpic

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        9 dagen voorbloei 20 dagen bloei
        Ik kweek in de tent maar in een hok buiten en met het warme weer staat de tent wel is open of staat ze wel is buiten heb wat plekjes op het oudere blad maar de jonge blaadjes zien er toch goed uit en misschien wat meer voedselinname van het blad mits de weinige voeding maar vind haar nog niet te licht van kleur dus ik voed niet teveel liever iets minder als teveel.

Ik zal is checken man thanks

Comment

Weetje heel zeker dat je geen problemen heb? Kijk is naar de foto die je als laatste poste. Zie toch wel verkleuring.

Zou toch wat voeden.
        sigpic

Comment

• Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Bedoel je de gele bladeren ertussen

• SweetMango
          SweetMango commented
          Editing a comment
          die gele bladeren onderin dat snap ik.. Maar rechts op de foto zie je dat het steeds lichter word.. Zou kunnen door evt licht ofc. Maar als ik zo naar je plant kijk kan ik me dat haast niet inbeelden.

Je kan misschien wel eens gelijk hebben.bij volgde waterbeurt geef ik terug bloeivoeding bij thanks

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X