Ziet deze bloei er goed uit weet er niet veel van is nu week 3in bloei
Begin bloei buiten, wat vinden jullie ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Helemaal dood heb de tak er af gedaan
maar wat is het probleem met mijn bladeren er komen witte stippen op en dan komen ze bruinComment
-
-
Hier wat fotos paar zonder plekken en paar metComment
-
En wat zou ik moeten doen met dit er aan laten of er af doen wand daar het ik eingelijk niet veel zon de toppen zijn beter zicht baar aan de voorkant en boven kant niet vanachterenComment
-
Ik zeg altijd, zolang het niet rot is zitten laten.
Als je dan straks oogst krijgen die topjes ook licht want het bovenste en alles vooraan is weggeknipt.
Wellicht worden ze dan nog wat dikker.
Ik zie wel wat bruin? Is dat toprot? Dan meteen alles wat bruin is wegknippen. (niet de hele plant natuurlijk)
Als dat bruine blaadjes zijn dan zijn die blaadjes dood, dus die zou ik zoieso weghalen om schimmels te voorkomen.
Last edited by Sudoma; 11 September 2019, 16:43.Comment
-
Neem een aangetast blad mee en neem het mee in een boterham zakje naar een goede growshop,die weten wel wat voor beest het is ofzo
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
-
Of blader even een zooi topics door bij de Cannabis Helpdesk
Je zal vast niet de eerste zijn met dit.Comment
-
Iemand die weet welke ziekte dit is het is geel en ik kan het er afkuisen met mijn hand
en op sommige bladen kan ik het af kuisen en sommige nietComment
-
Toppen zijn mooi aan het komenComment





Comment