Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gorilla Glue Auto paarse verkleuring
Collapse
X
-
LR2, ik kweek binnen 20-4 met afjes en ook wel eens
10-14 geprobeerd. Dat maak toch verschil in opbrengst Mijn mening is dat iedere
plant voldoende licht nodig heeft maar ook
de complete nachtrust van enkele uren
( wat bij een afje overbodig is die doet
het ook bij 24-0.)
Verschil is aanmerkelijk maar neemt niet
weg dat ik twijfel aan je reactie.............
Sorry voor mijn late reactie zag mijn naam
niet zo snel staan...Last edited by Ipie; 3 October 2019, 10:26.
-
Aanvullende vraag; aangezien het schadelijk is om deze wiet nog te consumeren, zou het wel mogelijk zijn om wietzalf van deze plant te maken? Voor de bereiding van de zalf wordt het immers sterk verhit wat alle rot ongevaarlijk zou moeten maken. Daarnaast wordt de zalf ook alleen uitwendig gebruikt... Het is zo maar even een idee.
Leave a comment:
-
Fotoupdate; helaas toch toprotBij enkele toppen kan ik de suikerblaadjes er zo afpakken en zit er een grauwe waas onder de toppen... Ben bang dat deze verloren is?
Last edited by bengroen; 2 October 2019, 08:32.
Leave a comment:
-
Als je er zo over nadenkt Ipie, dan kent je vraag twee delen. Een wietplant kweken zou volledig in het donker kunnen; je kunt in principe elke stof uit een andere plant halen en aan een wietplant voeren waardoor die absoluut niets tekort zal komen. Dat ziet er uit als een bal spaghetti en het vergt een laboratoriumsetting om dat voor elkaar te krijgen.
Als je OK toppen wilt, dan zou ik toch voor tenminste 8 uur per dag gaan. Ik heb 't ooit iemand zien flikken met 5 uur, maar het resultaat was niet echt OK te noemen.
-
Mooie plant gaat dit worden
het zijn die kleuren en speciale pheno s die mij echt interesseren
Ik blijf volgen en wacht op nieuwe foto's grtjs
Leave a comment:
-
Paarse verkleuring kan door de kou komen, maar dan kleurt het blad ook mee. Dat is hier niet het geval zo te zien.
Dit ziet er uit als genetisch paars, daarmee bedoel ik dat het ingebakken zit in de plant.
Ik heb zelf gemerkt dat het erg moeilijk is bij paarse soorten om toprot te ontdekken; de bruine kleur van toprot valt bijna niet op met een paarse achtergrond. Houd het dus iets beter in de gaten dan je met een groene plant zou doen, let daarbij vooral op jong blad in de top wat zonder aanwijsbare reden slap hangt. Vorig jaar was dat voor mijn paarse wietjes de beste indicator. Dan was 't vaak wel al ver gevorderd, maar altijd beter dan het niet ontdekken.
Leave a comment:
-
Buiten hebben we nooit 18 uur licht
Ik zie niet zoveel bijzonders, leuk plantje, goeie foto's.
Geen paniek.
Leave a comment:
-
Licht te kort voor die afjes
Minimaal 18 uur pd.....
Maal 3 maanden........
Leave a comment:
-
Gorilla Glue Auto paarse verkleuring
Beste allemaal,
Ik kweek nu voor de eerste keer een Gorilla Glue autoflower en de plant groeit als een speer. Ongeveer twee weken geleden begon hij met bloeien. Vandaag zag ik echter dat er een paarse kleur door de plant zit en ik vroeg mij af of dit hoort. Bij andere Gorilla Glue autoflowers op internet zag ik dit niet namelijk. Kan het zijn dat de paarse kleur komt dor de lagere temperaturen? De plant staat in een kas in de tuin en krijgt alleen water, geen voeding o.i.d. Kunnen de experts hier mij vertellen of dit goed gaat? Alvast bedankt.
Groet, Ben
image_342213.jpg image_342214.jpgYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by QnQ; 12 September 2019, 18:53.Tags: Geen
Leave a comment: