Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek Amnesia CBD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenkweek Amnesia CBD

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik had hier al eerder gepost ivm dat mijn eerste plantje door ons poes werd afgebroken.

    nu we zijn een paar maandjes verder en heb nieuwe zaadjes besteld via dinafem. Autoflowering Amnesia CBD.

    2/3 zaadjes zijn ontkiemt en zijn flink aan het groeien
    ik heb een LED UV lamp gekocht en mijn ventilator staat er ondertussen ook bij. Ik geef ze 1x per week water en vandaag is mij opgevallen dat de wortels beginnen uit te komen langs onder tijd voor een grote vaste pot? Ik zou vandaag zaai en stekgrond halen van DCM zonder bijgevoegde mest aangezien ik wil weten welke mest men plantjes krijgen en wil bij deze ook weten welke mest het beste is voor mijn plantjes die ik dan zou bijvoegen na het verpotten van men plantjes natuurlijk. Mijn plantjes staan in de badkamer waar het vochtig is en geventileerd.
    Alvast bedankt voor de antwoorden. Groetjes

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Overpotten als je uit elk gaatje een paar wortels ziet komen.
    De nieuwe potten vullen tot de rand, het heeft geen zin onder die rand te blijven.
    Meer grond = minder problemen
    Geen zaai- en stekgrond gebruiken, dat wordt een vaste klomp na een paar weken.
    Wortels hebben evengoed zuurstof nodig als water, en dat gaat niet meer in een vaste klomp zaaigrond.
    Tuincentra hebben allerlei soorten grond, vraag gewoon naar de minst bemeste, maar geen zaai-stekgrond. (daar zit trouwens ook voeding in)
    Als voeding kun je vanalles gebruiken, we hebben hier op JD een heel forum met honderden topics over voeding.

    Waarom heb je er een ventilator op gezet ?
    Gemene vraag misschien, maar zo te zien is die overbodig.

    No offense eh, maar er is nog heel wat te leren denk ik.
    Misschien zou je wat kweekverslagen kunnen lezen, bijvoorbeeld in de micro forums.
    Dat kan je een hoop foutjes en leergeld schelen

    Alle forums op jointjedraaien.nl : https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/

    Je plantjes hebben er zin in, dus aan de slag
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Hallo, ja wiet is nieuw voor mij :p mijn hobby is palmen bananen en andere exoten kweken. Wiet is zo gemakkelijk niet als dat ik dacht. Bij deze zwaar onderschat haha! Mijn grond mengeling is heel erg luchtig, in zaai en stekgrond van DCM heb je al perliet in en daar heb ik nog hydrokorrels bij gedaan om het nog luchtiger en extra drainerend te maken. Kwa voeding ben ik gaan horen in tuincentrums voor plagron terra grow, waar veel over gesproken word op deze forum maar geen enkele tuincentrum heeft ooit van plagron gehoord haha! Nu heb ik het gisteren gewoon online besteld. Ik heb de ventilator gezet omdat ik op deze forum gelezen had dat wiet voldoende ventilatie nodig heeft. Staat op een laag standje en onder mijn potten heb ik een warmte mat dat de wortels stimuleert ( bij bananen en palmen toch) is het normaal dat mijn plant nu al ruikt? Heel de badkamer ruikt ernaar :p bedankt voor je reactie ik moet nog veel leren over dit soort exoot te kweken haha fijne zondag verder en nogmaals dank!

      Comment


      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Plagron kun je kopen bij de growshop. Net als potgrond. Dat heb ik gedaan in elk geval.


      #4
      Heb besteld via bol.com zal niets uitmaken zeker? T’is dezelfde product van dezelfde fabriek :p

      Comment


      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Ik denk niet dat het verschil zal maken nee.


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Maakt niks uit dat word niet door bol zelf bezorgd maar gewoon door een shop.

        Bij bol kan je advertenties laten plaatsen waardoor hun het op hun site zetten zodra je daar besteld gaat automatisch de bestelling naar het bedrijf wat het verkoopt en bol krijgt daar een of andere % van

      #5
      Ik zie trouwens dat je achter je plantjes een raam hebt naar buiten toe? Is het disco licht zichtbaar vanaf de straat? Ik zou dat raampje even verduisteren voordat je straks politie op de stoep hebt.

      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment

      Bezig...
      X