Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker heeft advies nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende kweker heeft advies nodig

    Korting op 420shop
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by detecks; 21 October 2019, 15:50.

    #2
    Je kunt veel meer foto's plaatsen hier op de
    zelfde pagina. Kijk waar je typt dan zie je
    links onder Upload staan.....
    Dan gaat het zeker lukken.

    Ps. Veel mensen gaan niet in op foto's die
    zijn geplaatst extern en weten niet waar ze terecht
    komen

    Succes!!

    Comment


      #3
      Het handigste is om de afspraak gewoon te verzetten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • detecks
        detecks commented
        Editing a comment
        dit was ook mijn eerste gedachte, maar dit gaat helaas niet. daarom dat ik het topic ook heb aangemaakt.

      #4
      Ik zou wel opletten met de plant compleet in de schuur.....
      wat is de temp daar?
      hoe hoog is de lv?

      als de temp te laag is of de lv veel te hoog kan je de plant miss beter oogsten
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Weske View Post
        Ik zou wel opletten met de plant compleet in de schuur.....
        wat is de temp daar?
        hoe hoog is de lv?

        als de temp te laag is of de lv veel te hoog kan je de plant miss beter oogsten
        het is een heel simpel plastic schuurtje waar weinig licht binnen komt. De zon staat er wel elk moment van de dag op dus het wordt wel snel warm. Maar ‘s avonds zal het de komende week ongeveer 10 graden worden.

        wat betreft de lv moet ik zeggen dat ik dat echt niet weet. Ik heb daar eerlijk gezegd nooit op gelet. Ik heb ook niks aangeschaft om dat te kunnen meten.

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ik zeg dit omdat buiten de lv boven de 80% zit nog steeds.

          Er zijn ook een hoop kweekjes misgegaan...
          Planten moeten eigenlijk minstens 15 graden hebben en als de lv in de schuur ook zo hoog is dan heb je ook kans op rot.

          Al zal het waarschijnlijk wel minder snel gaan door de buitentemp maar ik zou dan zekere voor het onzekere nemen en toch maar oogsten denk ik.

          Hoe lang ga je weg?
          En hoelang moet je nog voor je aan de officiele weken zit btw?

        • detecks
          detecks commented
          Editing a comment
          Ik snap inderdaad wat je bedoeld. Ik zit nu op 9 weken en 2 dagen. Officieel is de oogst tussen de 10 en 11 weken.

          Ik ga weg van dinsdag tot dinsdag. Dus dan zit ik op 10 weken en 3 dagen. Maar ergens ben ik dan bang dat de trichomen misschien te veel zijn ingedroogd. Ik denk dat ik het morgen vlak voor dat ik weg ga zal gaan oogsten. Als het dan niet goed is probeer ik het maar nog een keer

        #6
        Mja, als je oogst en alles in die schuur hangt dan ruik je dat ook op een afstandje.
        Als ze even de tuin in willen om het dak van een afstandje te zien merken ze dat misschien ook wel.
        Maar het lijkt me beter dan ze een week donker te zetten.

        Je hebt geen verlichting in die schuur die je op een timer kan zetten, spaarlamp, of TL buis ofzo ?
        Daar kunnen ze wel een weekje onder. Ze vinden het niet leuk, maar beter dan donker.
        Maar hetzelfde probleem, het moet wel een beetje geventileerd zijn, raampje, deur, idunno, dat moet toch ook als je gaat oogsten, die geur heb je met alles dat je in de schuur doet.

        Ze lijken ook wat beestjes te hebben, en zo te zien krijgen ze nog voeding.

        Mgoed, alles kan natuurlijk.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • detecks
          detecks commented
          Editing a comment
          In de schuur weet ik zeker dat ze niks zullen merken. Wat betreft de trips ben ik van op de hoogte. Echter kwam dit vrij laat toen de bloei al in volle gang was. Ik heb het even aangekeken en besloten er niks tegen te doen. Ik heb al wel geleerd dat ik in een nieuwe kweek zeker de planten goed moet inspuiten met anti insect spray.
          Daarnaast heb ik ze de laatste anderhalve week geen voeding meer gegeven. Maar ik denk dat ik ze iets beter had moeten spoelen. Want dit heb ik niet voldoende gedaan als je op de foto’s goed kunt zien dat er nog voeding in de grond zit.

          Allemaal leer momenten voor mijn volgende kweek. Bedankt voor de opmerking in ieder geval.

          Edit; omdat ik helaas geen mogelijkheid heb om ze daar onder een klein lampje te zetten denk ik dat ik ze beter kan gaan oogsten. Misschien niet de beste zet, maar iets beter berekenen de volgende keer. Als het niks wordt dan begin ik toch maar opnieuw
      Bezig...
      X