Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,
    hier is de zoveelste rookie met zijn vragen weer.
    Ik begin dus aan het kweekavontuur voor de eerste keer en had wat vragen i.v.m apparatuur en dergelijke

    Als kweektent dacht ik een volledige set te kopen namelijk deze: https://desjop.nl/nl/kweektent-compl...17507-10000255
    zouden deze benodigheden volstaan om mijn eerste kweek die ik in mijn kamer zal doen volstaan ?

    ik heb een skunk xl en northern light autoflower welke raden jullie aan om als eerste te groeien voor een goede gemakkelijke ervaring?

    En zou die 150w hps lamp voldoen voor 1 plant at the time of koop ik beter een 250w?

    Alvast bedankt
    En groetjes
    Herbsenstems

    #2
    Opzich moet deze set daar prima voor zijn!

    Comment


    • Herbsenstems
      Herbsenstems commented
      Editing a comment
      Hey dank je voor je antwoord.
      Is er iets aan de set waarvan je zegt "hey dat kan beter" of toepassingen aan de apparatuur

    #3
    Ik vraag me af of die minifan 185kuub de tent wel gekoeld krijgt met hps? Ik kweek zelf niet met hps dus weet het niet zeker..het is wel geen te grote tent voor te koelen dus zou wel kunnen..
    Verder raad ik je aan om geen autoflowers te kiezen

    Comment


    • Herbsenstems
      Herbsenstems commented
      Editing a comment
      Hey bedankt voor het antwoord,
      Voor de koeling zou ik hetzelf niet echt weten maar ik hou een extra ledlamp kopen wel open als optie.

      De autoflower was ook bewust een keuze vanwege gemak en als beginnerservaring.

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Autoflowers geen controle van de groei.
      Minder opbrengst kwaliteit smaak.Begin met feminised.
      Die 150 w is goed maar die is eigenlijk ideaal voor 40 op 40 is mijn mening belicht in alle hoeken en perfect voor 1 plant.

    • GanjaMan1
      GanjaMan1 commented
      Editing a comment
      Met led heb je ook geen vsa ofzo nodig, gewoon timer ertussen en in het stopcontact.. Het is in aankoop wel wat duur, een led lamp, maar als je 1 keer een goede oogst haalt, heb je die al terugverdiend..
      enja over die autoflowers.. die bloeie wanneer ze zelf gaan bloeie niet wanneer jij het wil.. in het begin, de groeifase, mag er niets misgaan want bij het kleinste beetje tegenslag word de plant gestresst en vertraagd de groei en krijg je misschien plantjes van 10cm en andere misschien 50cm.. je hebt inderdaad minder controle over de groei.. ze worden ook niet graag getopt of gesnoeid heb ik altijd gehoord.. en je kan het beste autoflowers onder 18/6 of 20/4u licht houden gedurende de hele kweek dan kan je er wel grote opbrengsten mee halen, maar als je met een gewoon fotoperiode soortje hetzelfde kan halen vind ik het zonde van de electriciteitsverspilling..
      Succes met je zoektocht, en nog veel lezen hier, dan komt het goed :p

    #4
    betere tent zelf samenstellen met led is maar een idee he

    Comment


    • Herbsenstems
      Herbsenstems commented
      Editing a comment
      Wel dat was eerst het plan, maar na een week hier en daar wat zoeken dacht ik beter een set kopen. Ik ben namelijk redelijk onwetend over het hele gebeuren en dacht zo onnodige aankopen uit te sluiten

    #5
    Ha! Altijd leuk dat je je even voorstelt met de
    eerste reactie!

    Autoflower makkelijk voor beginner?
    Ik blijf je volgen.....

    Comment


    • Herbsenstems
      Herbsenstems commented
      Editing a comment
      Hey ipie !
      Ik had me laten vertellen door een vriend dat een autoflower outdoor een "makkie" zou zijn aangezien hij nog wel een goede oogst had met de moeite die hij erin has gestoken.

      Ik dacht dat het binnen ook zo zou zijn maar door jouw reply heb ik wat opgezocht en het blijkt dat ik toch wat verkeerd zat haha

    #6
    Buiten is anders voor een autoflower als binnen kweken en de fout die
    je zegt is zeker geen meer opbrengst hoor!

    Reken maar ongeveer op 30% van een niet autoflower....
    Maar zonder verwachting is het leuk om te proberen,,
    heb geen grote verwachting....................

    Comment


    • Herbsenstems
      Herbsenstems commented
      Editing a comment
      Oh oke bedankt voor de verbetering ipie!
      Ik denk dan dat ik anders gewoon begin met de skunk xl en dan nog de gratis royal cheese die ik erbij kreeg.
      Lukt wel qua ruimte neem ik aan ?

    #7
    Je kunt rechtsboven alles vinden, in
    het vakje ...zoek..
    ik blijf je volgen......")

    Comment


      #8

      Comment

      Bezig...
      X