Planten in november?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dreetn
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2019
    • 30

    #1

    Planten in november?

    Korting op 420shop
    Hallo het is nu begin november.
    zou ik een paar plantjes kunnen zetten op zolder het is er niet echt warm en heb geen geld om speciaal materiaal te kopen ik zou een starterskit aanschaffen van royalqueen maar zou ik erna 6-10 dagen kunnen overplanten op de zolder
    mvg dreetn
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Neen!!!

    Maar er zijn leden die kweken in een scheepskist onder spaarlampen of in een space bucket met ledstrip!!
    Ik zelf heb ooit eens in een verhuisdoos met spaarlampen gekweekt.
    Kijk onder micro kweken.
    Last edited by Rreppellsteeltjam; 13 November 2019, 18:35.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ach wat leuk die kist wordt nog
      populair van mij.........LOL.........

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Die kist is een prachtding! Al was verticaal ook een optie

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ik ben er dik tevreden mee @Kelderkastje
      aangezien ik een kleine roker ben. Rond
      eind dit jaar maar weer eens aanknippen denken.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Nope, zonde van je geld.
    Mei-juni kun je buiten beginnen.
    Binnen heb je een kweeklamp nodig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Kek
      Expert Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2019
      • 95

      #4
      Voor ~50 euro heb je al een kweeklamp (150w vgm) die (redelijk) werkt, heb er vgm nog een staan. Ik heb nu 3 planten staan in een doodnormale kast met een wat grotere kweeklamp boven + doodnormale huisfan die er rustig naast draait en ze groeien goed! (hoe meer je besteed, hoe meer grammen het opleverd)
      je kan de sheet van je seeds opzoeken en zien welke temperaturen ze het beste in groeien. Als je een zoekt die goed tegen de kou kan, kom je een hoop...

      Je kan er ook een kleine verwarming er neer zetten maar is eigen risico, weet niet hoe je zolder er uit ziet; als je huis afgefikt moet je niet bij mij komen.

      En wat QnQ zegt, moet je wachten tot mei om buiten te groeien

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #5
        Ben benieuwd naar een foto.....

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          van Dreetn ?

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          hahahahha...ja zo ongeveer...
      Bezig...