- hoi ik heb santa maria stekjes die niet aanslaan en dood gaan. grond bewatert wortelstimulator toegevoegd. staan in terra mix light. onder een 600 watt. iemand een idee?
stekjes slaan niet aan en gaan dood
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Gewortelde stekken? Hoe hoog hangt de lamp?
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiekComment
-
Brr, hoelang staan ze al zo?
Hier is van alles mis gegaan!
mocht er niemand gereageerd hebben
kom ik hier nog wel op terug, moet nu weg.
Als je een beetje had ingelezen op DJ
was het niet zover gekomen.
Ben bang dat het einde oefening is...
Blijf je even volgen, sterkte..........Comment
-
Te warm, te droog, afgewisseld met te veel water waarschijnlijk!!!
Volgende keer beginnen in kleine potjes onder een 250 lamp enzo.Comment
-
Damn zulke kleintjes onder 600 watt. Dat is wat teverl van het goeie. Stekjes kunnen prima 1st ff onder tl. En klein beetje water,Comment
-
Punt één is je niets aantrekken van luchtvochtigheid
daar ligt het zeker niet aan, neem dat maar aan.
Als je zegt dat het vaak is goed gegaan kan ik maar
aan één ding denken, buiten dat vind ik de opzet niet
optimaal maar om een lang verhaal kort te maken maak
je jezelf wel moeilijk!
Waarom zouden ze niet groeien zoals je zegt?
Stekken, zoals je gezegd hebt zijn van mindere kwaliteit
en moet eigenlijk altijd worden behandelt, niet gebeurt....
Houd het eens bij zaad, bij stekjes weet je nooit wat je
aantreft , waarschijnlijk heb je de vorige keer geluk gehad.
Begin met zaadjes, kost je een weekje extra en gewone
potgrond bij de super waar prima voeding in zit. Niet in die
natte bakjes die half gevuld zijn, je moet er wat aandacht aan
geven en niet denken dat alles het zelfde loopt......
Ga geen moeilijke dingen toevoegen waar je niets over gelezen
hebt.
Mocht je nog vragen hebben horen we het graag maar
ik zie de kans dat dit wat wordt nihil ......
Voor de rest sluit ik me aan grotendeels wat er eerder gezegd is....
Volle potten met potgrond en geen kleine bekertjes om het groot
te brengen......
Succes en graag tot horens op DJ..!!Last edited by Ipie; 1 December 2019, 15:54.Comment
-
Stekken hebben de eerste week 90-99% luchtvochtigheid nodig.
Als je er iets overheen zet wat doorzichtig is, desnoods een boterhamzakje komen ze weer recht. (als er nog leven in zit)
De eerste week ook geen water meer geven na het inwateren van je grond.Comment
-
Maar.......jaren goed gegaan? En je bent een beginner? Wat doe je nu anders dan al die jaren hiervoor?
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiekComment
-
toen hield een vriend van me ze bij. maar dat gaat nu niet meer vandaar dat ik het zelf moet doen nu. heb vaak mee gekeken alleen het zetten van de stek heb ik niet exht mee gekregen toen vandaar
grLast edited by bosshie; 2 December 2019, 09:23.
-
-
Een vriend die eerder alles regelde, stekken, een foto waar maar een klein gedeelte van de kweekruimte op staat, iets in mij zegt dat dit geen hobbykweek is...
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment







Comment