Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Uitleg nodig van begin tot eind
Collapse
X
-
In het bos? Open plek in het bos anders komt er niet veel zonlicht op je plantjes lijkt me. Maar ik kan het fout hebben hoor. Denk dan dat je plantjes gaan streken .
Hoop voor je dat de meneer van Staatsbosbeheer niet je planten ontdekt. Omdat tegenwoordig ieder diertje en plantje geregistreerd moet worden om zo de evolutie tegen te gaan. Succes en in de natuur zijn je planten aan de goden overgeleverd dus laat het los laat het gaan bid af en toe tot JD en verwacht er niet te veel van.
-
Zaden hoeven helemaal niet voor te weken. Geen idee waarom ik dat vroeger ook zo deed. Potje nemen, vullen met zaai en stekgrond. Zaadje der in, inwateren en afdekken met vershoudfolie tot ze boven komen. Na een week of drie verpotten op hun uiteindelijke plaats en af en toe is wat meststoffen meegeven.
Leave a comment:
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Leave a comment:
-
Waar brandnetel groeit heeft wiet het gewoonlijk ook naar zijn zin als je ze in volle grond wilt zetten.
AutoflowerS zullen eerder klaar zijn als de reguliere feminized.
Leave a comment:
-
Ik zal ook even echt antwoord geven
Omdat je al 2 dagen aan het lezen bent en je begrijpt er nog steeds niks van ; de simpele methode ;
Wacht tot het 1 mei is. Dat is de uiterste begindatum vanwege de uren licht buiten.
Check het weer, als het rond de 10 graden is of de hele dag regent wacht je tot het beter is.
Je hebt heel mei, juni en juli om te beginnen.
Hoe vroeger je begint, hoe groter de planten. Maar, dat kan weleens uit de hand lopen
Zoek een emmer of grote pot, vul die met vochtige grond tot het randje. Helemaal dus.
Leg een zaadje in het midden en gooi daar nog een hand grond bovenop.
Na een week moet er wat boven de grond zijn, anders begin je opnieuw, tijd zat.
Wacht tot begin november om te oogsten. (de begintijd maakt niet uit, het heeft met de licht-uren te maken)
Mgoed, beter ga je beginnen met de honderden buitenkweekverslagen te lezen op JD, want er gebeurt nog zoveel ingewikkelds tussendoor.
Leave a comment:
Leave a comment: