Afzuiging blaast koude lucht. Hoe kan dit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Anton9502
    Banned
    • Feb 2020
    • 14

    #1

    Afzuiging blaast koude lucht. Hoe kan dit?

    Korting op 420shop
    .....
    Last edited by Anton9502; 24 February 2020, 05:34.
  • Anton9502
    Banned
    • Feb 2020
    • 14

    #2
    .....
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Anton9502; 24 February 2020, 05:34.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Flinke ruimte en de potten voor 60% leeg.
      Je kweekt niet voor je eigen stash denk ik hierdoor bijna.

      Uitgeblazen lucht moet naar buiten, anders krijg je schimmel in je huis.


      Hang maar een thermometer in de luchtstroom, die is vast wel warmer dan je denkt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #4
        Ik dacht bij de titel van dit topic; godmijaar, weer een die de afzuiger er verkeerd om op heeft geknutseld....

        Comment

        • Weske
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Dec 2018
          • 1237

          #5
          Ik wil al zeggen een afzuiger die blaast waar je filter op aangesloten zit dat is juist de aansluiting die naar buiten moet gaan nu blaas je dus lucht via je filter je tent in als ik het goed lees?
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment

          • Ipie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2016
            • 2241

            #6
            Het kan nooit kouder blazen als je warmte
            buiten de tent.......
            Last edited by Ipie; 9 February 2020, 11:44.

            Comment

            • kelderkastje
              Exquisite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Nov 2019
              • 5461

              #7
              Wat kweek je?
              3xHPS lijkt het. Is dat wat?

              Met led heb je minder warmteproblemen.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Dit forum is speciaal bestemd voor hobby- en medicinaal kwekers,
                Vragen en kweekverslagen welke duiden op grotere kweekvolumes dan logischerwijs voor eigen gebruik kunnen zijn, zijn niet gewenst.
                Berichten en topics die duiden op commerciƫle kweek zullen leiden tot het opheffen van uw account!
                Hou daar a.u.b. rekening mee voordat je gaat posten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...