Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blad verwijderen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad verwijderen

    Korting op 420shop
    Aangezien dit mijn eerste kweek is. Wilde ik graag weten of ik op deze manier het verwijderen van bladeren juist heb gedaan.

    Anton
    Last edited by QnQ; 24 February 2020, 10:11.

    #2
    dames zijn lekker kaalzou ze nog wel wat groei geven
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Ten eerste stel je even voor dat gaan de leden apprecieren en makkelijker reageren.
      Ten tweede WAAROM IN GODSNAAM NU AL DIEVEN JE PAKT ALLE ENERGIEPUNTEN WEG VAN DE PLANT.
      Niet zo een slim idee.ALS JE TAKKEN WIL KWEKEN ZET BAMBOO.
      Als je weed wil kweken lees hier wat kweekverslagen.
      Voor de rest welkom grts
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Anton9502
        Anton9502 commented
        Editing a comment
        Nou ik zal me even voorstellen. Mijn naam
        Is Anton en ik lig momenteel in een scheiding mijn vrouw heb de twee kinderen meegenomen en mij achtergelaten met onze katten. Verder ben ik 35 jaar oud. Verder stel ik alle hulp zeer op prijs. Want ik kan het zoals je kan zien we gebruiken.

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-introduction
        Stel je hier even voor het zal lonen en lees hier wat verslagen en topics op het forum ga je al veel zelf vinden.
        Ook goede afleiding veel succes en fun.

      #4
      Dieven is de zijscheuten weghalen. Dat kan je doen met de onderste twee die zich toch niet deftig ontwikkelen. De rest dief je eigenlijk nooit en de bladeren laat je gewoon zitten. Geen idee waar je dat idee gehaald hebt, maar je hebt je planten vrij hard stilgezet op deze manier. Alsof je zonnepanelen op je dak legt en dan de helft kapot gooit met stenen

      Comment


      • Anton9502
        Anton9502 commented
        Editing a comment
        Bedankt voor je reactie, idd stomme fout van mij dit doe ik niet nog een keer. Wat kan ik het beste doen om dit weer te herstellen?

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Komt door de harde wind denk ik @beowulf.....

      #5
      Er af blijven, reggae draaien, voorzichtig voeden, en een kaarsje branden voor de heilige Sint Mary Jane. Wij vertellen je wel wanneer en of je mag dieven als je een kweekverslag begint na je intro.

      Doe zo voort en we alarmeren de Cannabis Mishandelings Centrale.

      Comment


      • Anton9502
        Anton9502 commented
        Editing a comment
        Oke gelukkig er is nog hoop. Ik ga een kweekverslag beginnen want ik heb begeleiding nodig

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Bel 0800-sweed als u onjuist gedrag vermoed bij een sweed kweker!

      #6
      Laat me raden, filmpje op U tube of cnnbc! over een amerikaans kwekertje, die alles wegsnoeit.

      Als je nog een zaadje hebt liggen, zou je die voor de grap kunnen zetten, kijken of die sneller groeit als die minkukels die er nu staan.

      Comment


      • Anton9502
        Anton9502 commented
        Editing a comment
        Ik zit met een heleboel vragen maar geen antwoorden. Ik vraag me namelijk af wanneer of over hoelang zie ik verbetering in deze situatie. Of is het nu totaal hopeloos en moet ik alsnog opnieuw beginnen. Dat zou wel balen zijn vanwege mijn huurachterstand. Denk niet dat mijn bewindvoerder dat leuk gaat vinden kom ik weer aan voor extra geld.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Och, Antonius..........morgen zie je al weer wat nieuw blad verschijnen.

        Maar een mooi plantje duurt wel een week of 2, schat ik.

        Meestal vragen ze eerst, voor ze radicaal en verkeerd te werk gaan, verwijzend naar genoemde sites.
        Meestal stoppen we ze op tijd en maken we ze wijzer.

        Soms lijkt het dat we een nieuwe nicle hebben.

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment

      #7
      Gewoon even afblijven en laten doen niet teveel water geven en wat langer laten voorgroeien.
      Voor je het weet lach je binnen een half jaar zelf met je domme fout.Veel lezen want als jij geen moeite doet de forumleden ook niet.
      En da hebben ze hier snel door zene.
      Anton kop op vooruit gaan en maak er nog het beste van.
      Ps genoeg goedkope zaadshops voor moest het niet meer lukken,maar als je er wat afblijft herstellen ze wel.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #8
        Ik begrijp dat we het nog niet over de half lege potten gaan hebben ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Classic Q altijd weer die verd*mde potten he!

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Half lege potten vind ik minder erg als dat je er met de
          kettingzaag langs de plantjes bent gegaan.

          Lezen lezen en nog eens lezen voor je er een 2e Afghanistan
          van maakt.........

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Die potten zijn halfvol hoor!

        #9
        Ai arme meiden
        de
        Beste tips zijn al gegeven zie ik
        heeel veel kweekverslagen lezen en niet alles geloven wat op youtube staat
        alle sticky topics bovenaan de pagina’s staan boordevol nuttige info
        sucses verder man

        Comment


          #10

          Unknown-1.jpeg@ !!

          Yup ik volg ook mee , wel beloven dat je je kweek verslag een beetje up to date houd !!

          Af en toe een foto'tje van uw dames en dan maak je mij al blij !!

          Succes met uw teeltje !!






          Remco.
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


            #11
            Alle begin is moeilijk maar al doende leert men

            Welkom

            Comment


              #12
              Ik zou de afgeknipte bladeren er zsm weer aan plakken met een gedesinfecteerde prittstift

              De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

              Comment


                #13
                Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie advies/hulp. Zo voelt het toch een beetje alsof ik er niet alleen voor sta. Bedankt. Bladeren beginnen idd weer geleidelijk aan terug te komen.

                Comment


                  #14
                  Je had de eerste ronde helemaal niks aan de plant moeten doen maar eerst het kweken beetje onder de knie krijgen.

                  dieven toppen fimmen lolliepoppen snoeien etc etc zijn allemaal extra dingetjes om eventueel een hogere opbrengst/kwaliteit te krijgen(niet dat het met gewoon kweken niet lukt maar vele kwekers die deze dingen doen voelen zich er zelf beter bij en weten wat ze doen)

                  Maar dit is je 1e kweek, je wilt nu al de extra dingen onder de knie krijgen zonder de basis te hebben.
                  1 wateren.
                  2 voeden.
                  3 plant lezen.
                  4 goede omgeving(temp/lv)
                  5 natuurlijk niet vergeten hoe en wat de plant doet, wiet is niet zoals een kamerplant die heeft gewoon extra aandacht nodig en een goede omgeving etc.

                  Zoals hierboven door andere aangegeven laat de plant met rust zodat ze opknapt en laat haar dan groeien zonder dat extra.
                  Maak eerst een ronde zonder iets krijg alles onder de knie en natuurlijk ga de kweekverslagen hier op jd eens goed lezen.

                  ook van andere kweekverslagen leer je een hoop
                  succes
                  Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                  Comment


                  • Jamzieman
                    Jamzieman commented
                    Editing a comment
                    Idd Weske beginnen bij het begin de rest volgt wel,leer je plant kennen.
                    Voor de rest succes Anton

                  #15
                  Er is daar praktisch geen verschil in of je ze die eerste keer nu topt of niet. Wiet is super simpel te kweken. Heb meer moeite met men kamerplanten.

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Omdat ik al honderden planten getopt heb en van stress of stilstand is geen sprake. Die extra uitroeptekens gaan daar niks aan veranderen. De grootste fouten die je kan maken zijn in de eerste drie weken. Teveel water, te weinig, de grond niet luchtig genoeg etc. Als je plantje makkelijk die eerste drie weken door komt dan kan je evengoed toppen en zal dat niks veranderen aan de manier waarop je bezig was. Kan het alleen maar aanraden, toppen ergens tussen week 3 en 4 en dan overpotten en in bloei zetten. Niks simpeler dan dat.

                  • Jamzieman
                    Jamzieman commented
                    Editing a comment
                    In principe stopt de groei niet he wes,juist als je topt groeien internodes juist sneller das toch de bedoeling van toppen.

                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Toppen!?

                    Das wat anders dan waar het hier om gaat!

                    Agent Orange is hier langs geweest.......en weg blad.
                Bezig...
                X