Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vanuit zaad kweken.
Collapse
X
-
Wietzaden: vanuit zaad kweken.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen
-
Thx, nee de aarde was niet op maar kan ze niet zo groot laten worden
Greetz weed manYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Comment
-
10 March 2020, 09:43Editing a commentGewaagd, auto flowers samen met photosynthese planten in 1 hok, hoe ga je day dadelijk doen met bloeien ?
-
10 March 2020, 10:07Editing a commentDaar had ik vooraf even niet aangedacht, wat betekent dit nu dan voor ons en de plantjes?
eind of halverwege de week zet ik lichtcyclus op 12/12 oh ja autoflower past zich aan toch?Last edited by weed man; 10 March 2020, 10:12.
-
10 March 2020, 11:39Editing a commentEen autoflower heeft zeker 20 uur licht nodig anders wordt de opbrengst teleurstellend.
Je kan het proberen maar beter zijn om de Bubble een apart hok te geven onder 20/4 licht regime.
-
-
Hoi, ten eerste hou ik de voeding aan op 1ml wortelstimulator op 1 liter water en 6ml groeivoeding zie foto(naarmate verder in de weken word dit ook meer)
, de green sensation komt er pas in als de bloei fase ingaat.
Naar ons idee gaat het goed en geven water als de grond in de pot bijna droog is.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
10 March 2020, 16:45Editing a commentMeet je de pH?
Die is voor hydro anders dan voor aarde!!!!!!
-
10 March 2020, 19:05Editing a commentZaadjes wel ontkiemt met bronwater rest gewoon met kraanwater nee dus. Hou de bladeren in de gaten
-
10 March 2020, 22:40Editing a commentJe kan dat wel gebruiken denk ik ?
Er zit waarschijnlijk wat meer Ca en Mg in. Als ze groot genoeg worden geeft dat niet.
Gewoon de pH voor aarde aanhouden als je die meet
-
-
Hier staat onderin minimaal licht uren van 18 tm 20 voor autoflowering en qua bloei, we zien wel hoe het eindigt kun nu niet even snel een ander hok maken
GreetzYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
10 March 2020, 16:42Editing a commentZou me ook concentreren op de Haze, met 15 potten moet je daar een aardige voorraad vanaf kunnen halen..
-
10 March 2020, 19:09Editing a commentIk hou het voor nu gewoon goed in de gaten en kijken hoe het loopt en wat er af komt idd
-
10 March 2020, 21:53Editing a commentWil niet al teveel poespas en adetives.ik kijk nu gewoon eerst wat ik er af krijg. Hoop wel idd op een mooi vooraadje denkt dat
iemand weet hoeveel ik eraf krijg van de 15x haze soort zoals nu gaat eind uitslag volgt over 9 weken
-
-
Comment
-
22 March 2020, 22:16Editing a commentGa idd 3de week bloei in(ivm weinig ruimte hoogte) daarom eerder op 12/12 uur licht/donker gezet en qua green sensation te vroeg doen ze het goed
-
22 March 2020, 22:48Editing a commentYeah, maar de bloei tel je als ze beginnen te bloeien, niet als je omschakelt naar 12/12
Green sensation is een extraatje, voor als de planten dikke toppen hebben.
Als je het te vroeg geeft krijg je blokkades en werkt het alleen tegen.
-
Comment