Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reukhinder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reukhinder

    Korting op 420shop
    Als beginneling wil ik half mei enkele af-jes ( 4 Gorilla Glue Auto ) achter in mijn tuin zetten.Ik maakte reeds plantgaten 50/50/50 en verrijkte de volle grond met een organische bodemverbeteraar.
    De plantgaten bevinden zich op een 100 tal meter van mijn buren.
    Kunnen zij hierdoor geurhinder hebben ? ( ze hebben geen inkijk in mijn tuin )

    #2
    100 meter lijkt me veilig ja. Ik wil ook zo een tuîn.
    Verder als 5 meter zijn mijn buren nooit.

    Comment


    • RONCIU
      RONCIU commented
      Editing a comment
      Ook bij zeer geurige soorten ?

    #3
    Het zijn maar 5 plantjes. Tenzij de buren zelf kenners zijn en juist op de verkeerde plek staan en een licht briesje .... dan lijkt me 100 meter voldoende. Ik vermoed dat er ook nog andere planten zoals lavendel, rozen, en heesters staan die ook geuren.

    Ik zou me alleszins geen zorgen maken.

    Comment


    • RONCIU
      RONCIU commented
      Editing a comment
      Alvast een beetje geruststellend nieuw ..... de plantgaten nu reeds gemaakt...een goed idee of niet ?

    #4
    Ze houden van luchtige grond, geen probleem lijkt me. Brandnetel is een goeie indicatie voor waar ze het goed gaan doen. Gelijkaardig onkruid.

    Succes.

    Mijn schoonzus heeft wel een grote tuin met bos, een stuk wildernis en wat vervallen schuurtjes e.d. daar ga ik er een paar zetten zonder dat ze het weet, ze gaat ze niet vinden in die jungle van haar. Geur is ook geen zorg, er zijn ook velden in de buurt waar mest wordt uitgereden. En als de wind goed staat ruik je de varkensstal 500 meter verder. En uit het zicht natuurlijk. Beetje slakkenkorrel er rond.

    Comment


      #5
      waar bestelde jij jouw zaad ?

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        420shop en in een fysieke growshop/smartshop.
    Bezig...
    X