Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De moeilijke start van Dreetn : Alle vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De moeilijke start van Dreetn : Alle vragen

    Korting op 420shop
    Is het genoodzaakt om kippengaas in een bos te plaatsen of kunnen mijn plantjes ook overleven (, niet opgegeten worden) door andere middelen
    Last edited by Dreetn; 6 May 2020, 23:53.

    #2
    Ik ben lekker bezig aan mijn guerilla kweekje omdat ik niet thuis mag van mij ouders e mijn ouders weten het eigenlijk ook niets maar nu mijn vraag

    waar en op welke manier kan ik drogen aangezien mijn ouders van niets weten

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik neem aan dat je minstens 18 jaar oud bent, dus dan zul je misschien even met je ouders moeten praten daarover.
      Je kunt niet buiten drogen, dus dat zal echt ergens binnen moeten gebeuren.

    #3
    Mijn plantjes zitten nu 6dagen in de grond
    hoe groot is de overlevingskans
    10x quick one
    5x northen light
    1x royal Ak

    ik ga straks eens kijken hoe het ermee is en wat slakkenkorrels gooien en misschien nog wat haas zetten

    Comment


      #4
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Mij lijkt het dat je je wiet niet thuis gaat kunnen drogen.. In het beste geval heb je een opbrengst van 16(!) planten die in volle grond sinds mei hebben staan groeien. Dan heb je volgens mij een hele schuur nodig om dat allemaal in te drogen. Om nog maar te zwijgen van de geur. Ik denk niet dat je dit zomaar kan verborgen houden voor je ouders.

        Comment


          #6
          QnQ aha heb er een gespot@!
          images.jpg 34e386d6d96077b80502b9c33383732e.jpg


          Attached Files
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          #7
          Erg lekker met trappistenbier en uitjes zo een kippenhaas. Uurtje of 2 stoven in de oven. Mjammie.

          Drogen kan ergens in een leegstaand schuurtje waar ze droog kunnen hangen, ik begrijp dat je eerder landelijk woont, dan moet dat toch te vinden zijn.

          Comment


          #8
          Ik wou vandaag terug gaan naar mijn plaats toen ik aankwam op de parking stonden er 2 combi's en hoorde ik een hond blaffen ik neem aan een politiehond maar die plantjs zitten er nog maar sinds zaterdag dus ik vraag me af kunnen deze al ontdekt zijn ik moet door netels en dorens wandelen om er te graken dus ik weet niet of het voor mijn plantjes zijn dzt ze er waren ik zou best wachten tot de oogst om terug te gaan zeker? En dan zien of ze er nog stazn of niet

          iemznd ervaring

          Comment


            #9
            Even zien of er wat in het plaatselijke krantje staat komende dagen en anders zadag of zondag gaan kijken denk ik ?
            Zonder spullen voor de plantjes maar met een fototoestel ofzo.
            Als je dan nog iemand tegen komt loop je beestjes te fotograferen of ben je op zoek naar de eikenrups ofzo
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #10

              Comment


                #11
                Nou, wat denk je ? Ontkennen natuurlijk.
                Altijd alles ontkennen en alleen antwoord geven op vragen.

                Hallo wat doet u hier? Antwoord op de vraag. Hond uitlaten, metaaldetector, fotograferen, vissen
                Mag ik uw ID zien? Jahoor, hier.
                Komt u hier vaker? Ja, soms wel als ik ...........(zie vraag 1)


                Niks uit jezelf vertellen, alleen kort antwoorden op de vragen en verder hou je je lippen op elkaar.
                Da's advies voor elk contact met de politie, heb ik geleerd.

                DNA test doen ze niet voor een paar plantjes.
                Vraag je kapster of ze een zak haar mee wil nemen van haar klanten, dan kunnen ze heel het dorp gaan onderzoeken.
                Of scheer de hond, of de kat, of het konijn of de cavia en gooi dat er bij.

                Aaah, das waar ook.....ook nog illegaal kappen in Coronatijd !
                Zet dan maar een muts op ook.
                Iedereen die er voor 11 mei netjes geknipt bij loopt is verdacht want de kappers zijn al een heel tijdje dicht.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #12
                  Had je daar een stel het land in gesmokkelde Poolse knippers klaarzitten ?

                  Ze gaan echt geen DNA onderzoek doen voor een paar planten..
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  Bezig...
                  X