Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer (Guerilla) growing.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer (Guerilla) growing.

    Korting op 420shop
    Hallo mensen!
    ik heb 3 Frisian Duck zaden besteld.
    https://dutch-passion.com/nl/wietzaden/frisian-duck
    ik wil ze Guerilla growen maar ik heb begrepen dat ze dan eerst even binnen onder een lamp moeten. Nu is mijn vraag hoelang en onder welke lamp?
    Want ik heb ze dus maar tijdelijk binnen staan en heb niet zo veel geld te besteden.
    Er is genoeg info over lampen te vinden, maar ik wil eigenlijk gewoon graag weten of ik ze even onder mijn huiskamer lamp kan zetten de eerste weken voordat ik vrijlaat in de natuur, of moet ik persee een hele indoor grow kit kopen voor een paar week, dat lijkt me een beetje zonde namelijk...

    Groeten een liefhebber van naturlijke wiet, en wil kijken of hij het zelf kan maken XD

    #2
    Zou ze buiten voorgroeien, dat is beter dan binnen als ze toch naar buiten gaan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Volkwein
      Volkwein commented
      Editing a comment
      ik heb niet echt een buiten, ik woon in het centrum op de begane grond. ik kan ze op de brandtrap zetten maar dan heb ik er zelf ook geen zicht meer op.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Volkwein, je kan ze toch voor laten groeien in kleine potjes op je guerilla spot? heb je meteen getest of het een veilige spot.

    • Volkwein
      Volkwein commented
      Editing a comment
      Italbri ja dat zou wel kunnen, dank voor de hulp!

    #3
    Prima oplossing.
    Zorg dat ze een stukje van de grond afstaan, op een omgekeerde pot ofzo, zodat ze niet meteen door slakken opgevreten worden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Volkwein
      Volkwein commented
      Editing a comment
      thanks!

    #4
    De plannen zijn een beetje gewijzigd, ik had eerder al een bagseed laten ontkiemen. Die staat inmiddels in de grond op de Guerilla spot. Zie de 1e foto. Maar ik heb besloten de 3 Frisian ducks toch maar in de tuin te zetten... Noem me maar een watje, maar de teken hebben me wegegjaagd XD. ik denk dat ik daar ook een verslagje van wil maken. maar dat betekd dat deze een beetje op een laag pitje komt. Dus als het kan lijkt het me leuk om gewoon af en toe een update van deze plant te doen in dat verslag.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #5
      Hey,
      Zoals hierboven al gezegd is denk ik ook dat je de dames beter buiten laat voorgroeien.
      Ik zette ze buiten overdag in de zon en 's nachts onder een zelfgemaakte miniserre.
      Ontkiemd op 21/5 en vandaag gaan ze de wijde wereld van moeder aarde in !
      Het zijn af-jes ( Gorilla Glue,Polar Express en Northern Light )
      Ik ben ook maar een beginner,en wens je veel succes !
      Attached Files

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        ja ze gaan lekker he, toch vraag ik me wel af hoe die van jou nu al zo groot zijn.. volgens mij hebben we op bijna zelfde dag gezaaid. Toevallig een tuin op het zuiden?

      #6
      Ze genoten van de volle zon vanaf 8.30 u tot 15.00 u en daarna een uurtje half schaduw gevolgd door nog een anderhalf uur avondzon .
      Was er dan eens een dag waarop de nachttemperatuur onder de dertien graden kwam,haalde ik ze binnen ( een 4-tal keer ).
      Heb je voor gekiemd of rechtstreeks in de grond ontkiemd ?

      Comment


        #8
        Oorspronkelijk geplaatst door RONCIU View Post
        Hey,
        Zoals hierboven al gezegd is denk ik ook dat je de dames beter buiten laat voorgroeien.
        Ik zette ze buiten overdag in de zon en 's nachts onder een zelfgemaakte miniserre.
        Ontkiemd op 21/5 en vandaag gaan ze de wijde wereld van moeder aarde in !
        Het zijn af-jes ( Gorilla Glue,Polar Express en Northern Light )
        Ik ben ook maar een beginner,en wens je veel succes !
        Ziet er mooi uit! Ik heb ze uiteindelijk overdags in de vensterbank buiten gezet, en snachts naarbinnen gehaald. Die van jou zien er mooi uit!

        Comment

        Bezig...
        X