Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn 2 Led van ieder 60w ineens 120??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als ik 2 ovens aan zet die beide 1000W trekken.. Dan tekken ze samen 2000W.
    Met lampen is dat niet anders... En al het andere spul dat stroom gebruikt.

    Als ik 2 kannetjes van een liter water vul, heb ik 2 liter water. In de ene idividuele kan zit 1 liter. en in de ander ook. Dus samen 2 liter .. Magisch ofnie?

    Zoals Rickysticky ook al zei via de link.
    Wattage zegt bij led eigenlijk vrij weinig over hoeveel licht er vanaf komt. Als je alleen op wattage af gaat is de kans groot dat je een slechte LED koopt.
    Dan kun je beter HPS kweken, daar zegt watage wel heel veel, en het is minder makkelijk om een slechte lamp te kopen.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View Post
      Als ik 2 ovens aan zet die beide 1000W trekken.. Dan tekken ze samen 2000W.
      Met lampen is dat niet anders... En al het andere spul dat stroom gebruikt.

      Als ik 2 kannetjes van een liter water vul, heb ik 2 liter water. In de ene idividuele kan zit 1 liter. en in de ander ook. Dus samen 2 liter .. Magisch ofnie?

      Zoals Rickysticky ook al zei via de link.
      Wattage zegt bij led eigenlijk vrij weinig over hoeveel licht er vanaf komt. Als je alleen op wattage af gaat is de kans groot dat je een slechte LED koopt.
      Dan kun je beter HPS kweken, daar zegt watage wel heel veel, en het is minder makkelijk om een slechte lamp te kopen.
      Dude serieus? Als je ten eerste 2 emmers water hebt is het individueel dus 2x 1l wat losstaat van elkaar. Daarom mijn vraag of het indien naast elkaar op hangt of het opgetelde resultaten geeft. Of dat het los staat van elkaar.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Ik bedoel het niet lullig ofzo.
        Maar ja natuurlijk telt dat op. Individueel 2x 1 liter is samen 2 liter. Kunnen het wel 2 verschillende emmers zijn, maar in totaal heb je gewoon 2 liter water.
        Als je het opdrinkt ga je dat echt wel merken

        Dus ja, als je 2x 60W lampen ophangt kun je rekenen op een betere oogst dan 1x60..
        Als ik een 2e lamp naast mijn andere lamp hang dan is het niet zo dat het licht van die 2e lamp in een zwart gat wordt gezogen ofzo.
        Dit is toch gewoon pure common sense of ligt het aan mij?

      • Yuno
        Yuno commented
        Editing a comment
        Zo simpel was mijn vraag die al beantwoord is / door jou nu ook. Dit was wat ik mij af vroeg meer niet aangezien ik altijd met 1x heb gewerkt.

      • Yuno
        Yuno commented
        Editing a comment
        Aangezien het ook bijv alleen betrekking had in opervlakte dan afgave wattage MEER NIET. En dan krijg je zulke opmerkingen terwijl ik nog maals altijd met 1x heb gewerkt

      #18
      Hah bonje, ik snap de vraag wel. Gaat om de output niet om de input. Helaas geen verstand dus kan je niet verder helpen

      Comment


      • Yuno
        Yuno commented
        Editing a comment
        Dan ben jij de eerste die em snapt kuddos voor jouw!

      #19
      Ik geef mij niet zo snel gewonnen maar overweeg toch om weer met een Time Lapse camera en mijn skills in meer toppen in een kleine omgeving.(wat elke pannenkoek zou kunnen imiteren,) op YouTube daar mijn kennis te vergaren.

      Comment

      Bezig...
      X