Welke ventilator heb ik nodig ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tjoepietjoep
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2020
    • 6

    #1

    Welke ventilator heb ik nodig ?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal !

    ik ben nieuw op dit forum en in de kweekwereld.
    nu ben ik al een eind op weg naar nu vraag ik mij af welke afzuiging ik nodig zou hebben heb namelijk een nieuw filter de can-light 1000 flange250mm.
    mijn tent is een mammoth classic 240x240x200

    dat is het enige wat nog mankeert de afzuiging en buis incl klemmen.


    zie graag jullie reacties tegemoet !

  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #2
    https://www.greensell.nl/a-23367719/...l/#description Zoiets?

    Mag ik vragen waarom 240x240? Volgens mij niemand hier op het forum die zo'n grote kweekruimte nodig heeft.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Lijkt me ook een beetje overdreven als je een wietje voor jezelf kweekt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Tjoepietjoep
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jun 2020
        • 6

        #4
        Ja ehh heb alles zo nieuw ongebruikt opgehaald vandaar deze maat anders had ik het met 120x120 willen doen

        mvg

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Nja, dat zei ik ook altijd, als ik met m'n opgevoerde brommer op de rollerbank moest...heb 'm zo gekocht.
          Werkte nooit.

          Wat ga je erin zetten dan, en welk licht, want voor 4 plantjes hoeft er geen 1000m3 filter en afzuiger in.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Tjoepietjoep
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jun 2020
            • 6

            #6
            Zat aan 2x16 te denken .
            heb 2x600watt travo en 2x400watt hps wat ik later nog wil vervangen voor led.
            en nog wat reserve lampen liggen

            Comment

            • kelderkastje
              Exquisite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Nov 2019
              • 5460

              #7
              Da's ook flink, succes er mee.

              Ik wil ook meer plek, ik heb 60 op 60.
              Calimerocomplex.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Ik ben van mening dat zo'n setup niet op dit forum past.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...