200W naar 400W - meer kwaad dan goed?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tsjara
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 318

    #1

    200W naar 400W - meer kwaad dan goed?

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    nu het wat frisser is en ik mijn toppen lager heb gekregen onder de lamp kan ik van 200W naar 400W gaan door 1 stekker in te pluggen .... maar heeft dit nu nog nut? Ze moeten nog een drietal weken bloeien (volgens mijn berekening en niet de opgegeven bloeitijd).

    Of is het nutteloos verbruik van elektriciteit?

    Grtzzzz
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Als het niet te warm wordt kan je dat doen.

    Als het 1 lamp is die je regelt moet je ‘m wel hoger hangen als je ‘m op 400 zet.

    Als je bijv 2x 200W lampen hebt en je hebt er nu nog maar 1 aan kun je de andere ook aandoen op dezelfde hoogte.

    De laatste 2-3 weken beginnen ze pas met aandikken dus dat ga je zeker wel merken als ze meer licht krijgen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Ok, thx QnQ! Is duidelijk! Het gaat over 1 lamp dus zal ie wat hoger moeten.
Bezig...