Mannetje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Emie
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2020
    • 26

    #1

    Overige: Mannetje?

    Korting op 420shop
    Is dit een mannetje?? Staat vanaf 24/4 op 12/12

    gefeminiseerde zaden zijn het.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Beetje moeilijk te zien.....
    Vaak in de bloei wordt het pas duidelijk
    Misschien anderen een andere mening.................

    Comment

    • Emie
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2020
      • 26

      #3
      Missxhien zie je het hier duidelijk.
      Attached Files

      Comment

      • Waldpiek
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jul 2019
        • 337

        #4
        Lijkt mij gewoon een calyx, dus een vrouwtje.

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          vrouw

        • Jura
          Jura commented
          Editing a comment
          vrouwtje
      • Emie
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2020
        • 26

        #5
        Oké gelukkig. Hoop het echt. Kunnen jullie ook aan toppen zien of ik het goed doe? En hoelang jullie denken voordat ik kan oogsten.

        Soort white widow

        24/4 op 12/12 gezet

        2 weken voorgroei

        Comment

        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #6
          Als je over 4 weken nog eens een foto erop zet, denk ik dat je dan nog 2 of 3 weken moet. Het zijn in ieder geval vrouwtjes.
          Zag wat schade op onderste bladeren.
          Niks om je zorgen om te maken. Het ziet er m.i. goed uit hoor.

          Succes en zeven
          sigpic it is just a flower

          Comment


          • Emie
            Emie commented
            Editing a comment
            Dank u
        • WittiW
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 412

          #7
          Ik zou nu zelf nog niet tellen voor de bloeiperiode. En het echte antwoord is wanneer het klaar is.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ijn-smaak-zijn

          Hier heb ik ooit wat white widow op een rijtje gezet. Bloeitijden (opgegeven door zaadboer) tussen 50 en 70 dagen.

          Comment


          • Emie
            Emie commented
            Editing a comment
            Dankjewel!
        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #8
          Ik wil gewoon over 4 weken een fotootje zien snappie
          sigpic it is just a flower

          Comment


          • Emie
            Emie commented
            Editing a comment
            Zal ervoor zorgen
        • Emie
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2020
          • 26

          #9
          Kan iemand me vertellen hoe dit kan?
          Attached Files

          Comment

          • Emie
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2020
            • 26

            #10
            Sommige sterven zelfs af?!
            Attached Files

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #11
              Een calyx is eigenlijk uitgebloeide voorbloei.
              Je toppen bestaan straks uit honderden uitgebloeide calyxen.

              Dus ja die “sterven af”.
              en ja, je kunt ze zelfs oproken als je wil

              oh en je foto’s zie ik even niet
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Emie
                Emie commented
                Editing a comment
                Bladeren sterven af?

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ik zie nu pas de foto's. Het gaat over bladeren dus.
                Zo te zien zit er spint in.
            • Emie
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2020
              • 26

              #12
              Zie geen webben van spint of iets?

              Comment


              • Emie
                Emie commented
                Editing a comment
                Heb je tips? Moet nog +- 4 weken

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Met spint koop je roofmijt, bijv bij de Welkoop.
                In de groei gebruik je neemolie met bio vloeibare groene zeep.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Tips?
                Ja, onderzoeken of je echt spint hebt.
                Iedereen kan wel wat zeggen, en ik kan er ook naast zitten.
            • Emie
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2020
              • 26

              #13
              0F378C9E-3B55-40D6-ACA4-0DAA02D6C60C.jpeg

              Comment


              • Emie
                Emie commented
                Editing a comment
                Wat denken jullie? Klaar voor oogst? Heb ze 24/4 gelijk op 12/12 gezet gr
            • Emie
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2020
              • 26

              #14
              8B6AB7BF-AAB6-455C-BD53-9368B3F8AEEC.jpeg Dit is een andere die sterft al uit begrijp reden niet!

              Comment

              • Ipie
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2016
                • 2241

                #15
                Ik ook niet, drie weken onder de hoogtezon gehad soms?
                Of de gaspit laten branden bij langdurig water geven?

                Comment


                • Emie
                  Emie commented
                  Editing a comment
                  Nee stond gewoon naast andere en dAr is niks mee? Zijn ze misschien al klaar voor oogst?
              Bezig...