Hallo iedereen, mijn eerste kweek autoflower. Ben ik goed bezig?
Auto skunk 47
Collapse
X
-
-
Ja, je bent goed bezig
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiekComment
-
ik zeg altijd maar zo als je niet weet of je goed bezig bent, ben je niet goed bezig.Comment
-
Comment
-
Dat zal door de tijd komen denk ik.
Zeker als je in de stad woont is er tegenwoordig overal steun en hulp voor, je kunt bijna niets doen zonder anderen er in te betrekken, en als je dan een wietplant gaat kweken kun je dat opeens niet delen met je vaste directe omgeving.
En als die morele steun wegvalt worden sommige mensen daar onzeker van.
Doe ik het wel goed, kan ik dat wel, moet het wel zo.....
Wat natuurlijk niet nodig is als je jointjedraaien.nl hebt gevonden.
Alles staat voorgedaan, je kunt gewoon meedoen hier
-






Comment