Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Berry rider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Autoflower Berry rider

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Ben begonnen aan een binnen kweek van de autoflower Berry rider. Planten staan in een kweektent met led verlichting (300w) op een hoogte van 65 cm van de grond .

    planten zijn nu een 4tal weken oud in een gemiddelde temperatuur van 23 graden met lamp aan , 19graden in rust . Lichtschema bevindt zich op 18/6. Zijn voedingstoffen noodzakelijk? Ben ik op de goede weg?

    Foto's Zitten er bij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Naucet; 18 June 2020, 21:07.

    #2
    Vind de bladeren nogal rose........ Wat voor grond gebruik je? Ze lijken nogal gestrekt. Waarom af binnen kweken?

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Naucet
      Naucet commented
      Editing a comment
      Wat bedoel je met rose?
      Ledlamp geeft een paars roos licht
      Planten staàn op gewone potgrond 6,5p
      Planten hebben 2 dagen geleden wat te veel water gekregen, Grond is nog vochtig. Daarmee dat bladeren wat hangen

    #3
    Wat bedoel je met rose?
    De ledlamp is van kleur paars roos licht,

    Grond is gewone potgrônd met phwaarde van 6,5.
    had hun eergisteren te veel water gegeven daarmee dat de bladeren wat hangen

    Comment


      #4
      Hallo allemaal

      Ben begonnen aan een binnen kweek van de autoflower Berry rider. Planten staan in een kweektent met led verlichting (300w) op een hoogte van 65 cm van de grond .

      planten zijn nu een 4tal weken oud in een gemiddelde temperatuur van 23 graden met lamp aan , 19graden in rust . Lichtschema bevindt zich op 18/6. Zijn voedingstoffen noodzakelijk? Ben ik op de goede weg?

      Foto's Zitten er bij
      Attached Files

      Comment


        #5
        Het zijn autoflowers, dus die hou je de hele kweek op dat lichtschema.
        Ze doen het goed, beetje gestrekt, dus komende tijd even niet de lamp hoger hangen.
        Blijkbaar heeft die in het begin wat te ver van de planten af gehangen.

        Voedingsstoffen weet ik niet. Dat ligt eraan waar ze in staan.
        Heb je al voeding gekocht ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Naucet
          Naucet commented
          Editing a comment
          Nee heb nog geen voeding gekocht, heb wel nog een fles tomatenvoeding wat ik bij buitenteelt gebruikte vorig jaar ? Heb wel via opzoeken enzo.. fles plagron sugar royale en green sensation aangeschaft voor tijdens bloeiperiode ? . maar nog niet gebruikt. Mag dit gebruikt worden bij autoflower ?

        • Naucet
          Naucet commented
          Editing a comment
          Ze staan in universele potgrond met een phwaarde van 6,5

        #6
        Ik denk dat je toetsenbord stottert, want ik zie net twee dezelfde topics van je.
        Ik heb ze maar bij elkaar gegooid, denk een beetje aan je forum-etiquette
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #7
          Je mag die voeding gebruiken, maar nu nog niet, dat is voor als ze echt al bloeien.
          Je kunt wel wat tomatenvoeding geven als dat nodig is.
          Ik kan niet zien of dat nodig is, want door het kweeklicht is de hele foto rose.
          Om dat te zien moet je naar de kleur van het blad kijken, die moet mooi groen zijn.
          Zolang ze mooi groen zijn geef je 1x per week een halve dosis voeding, pas als ze wat lichter groen worden hou je die dosis maar ga je het wat vaker geven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Naucet
            Naucet commented
            Editing a comment
        Bezig...
        X