Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zielige plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zielige plantjes

    Korting op 420shop
    Goedendag allen,

    Ik heb hier 2 (wat zielige) autoflower plantes. Het zijn royal haze automatics van royal queen seeds. Ik denk dat ze er zo uitzien vanwege het slechte weer afgelopen weken. Denk dat ik wat te vroeg begonnen ben...

    Nu is mijn vraag, is deze wiet nog te roken? En zoja kan er al geoogst worden??

    Help mij alsjeblieft in deze barre tijden

    (Zie foto's in volgende posts)

    #2
    Plant 2 foto 3
    Plant 2 foto 2, zoals te zien heeft deze plant bijna geen haartjes zowel bruin als wit heeft die bijna niet.
    Plant 2 foto 1
    Plant 1 foto 3
    Plant 1 foto 2
    Plant 1
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    Last edited by QnQ; 19 June 2020, 19:44. Reden: dit is niet de bedoeling dus. Alles in 1 post gezet.

    Comment


      #3
      Aah dankje, het lukte mij niet om meerdere foto's in 1 bericht te plaatsen..

      Comment


        #4
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Enneh....... hoe oud zijn ze wat voor grond krijgen ze al voeding.

          Comment


            #6
            Ze zijn ongeveer 3 maanden oud. Ze staan in voorbemeste potgrond en ik heb ze al een paar weken geen voeding meer gegeven

            Comment


              #7
              zo te zien zijn ze nog niet klaar voor de schaar
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #8
                drie maanden is vrij kort, waarom niet
                nog even laten staan?, levert op meer op...

                Comment


                  #9
                  Zo triest vind ik ze er niet uitzien hoor. Gewoon deftige dames in mijn ogen, wat scheelt er aan volgens jou?
                  De Bloemen Van Bri

                  Comment


                    #10
                    De reden dat ik ze er zielig uit vind zien is omdat ze dezelfde behandeling hebben gehad als deze plant (op de pot grote na dan)
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Als de grond uitgeput raakt wordt de hoeveelheid erg belangrijk.
                      De kleinste hebben ook het meeste gele blad.

                    • Italbri
                      Italbri commented
                      Editing a comment
                      De maat van de pot is het probleem dus i.c.m te weinig voeding. Nu ben ik wel benieuwd wat in zo een geval de beste remedie is. Voeding bij geven of niks doen en duimen voor een redelijke opbrengst?

                    #11
                    Die kleinste plant is al veel eerder in bloei gegaan. Vandaar dat die niet meer gegroeid is en nu gele bladeren krijgt.

                    Denk daarom ook dat die bijna klaar is.

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Oke, ik begrijp waarom je dat denkt, het klinkt logisch, maar dat geel worden heeft niets met oogsten of de leeftijd te maken.
                      De enige reden dat ze geel blad krijgen is wegens onvoldoende voeding afgelopen weken.

                    #12
                    Aah okee, zal ik nu dan voeding bij geven of?

                    Comment


                      #13
                      Dat ligt eraan hoe lang ze nu bloeien, als ze komende week geoogst gaan worden zou ik er geen voeding meer bij doen.
                      Het kan wel, maar het heeft niet zoveel zin.

                      Ik snap wel wat je bedoelt, ze hebben geen mooie dikke top, maar vooral veel blad.
                      Foto's op internet van deze strain zien er heel anders uit.
                      Als je eind maart begonnen bent kan dat inderdaad een oorzaak zijn; weinig licht, en dan maakt ze meer blad om toch genoeg energie te krijgen.
                      Bij autoflowers is juist de groeiperiode belangrijk, omdat die zo kort is.
                      Bij deze was de groei in april. Je kunt met auto's vroeg beginnen, maar het is verre van optimaal.
                      Voila, hopelijk blijft er nog genoeg over als je ze knipt, die andere ziet er wel beter uit.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #14
                        Dat dacht ik al een beetje.. zou het nu nog een mooi moment zijn voor een tweede ronde?

                        In ieder geval enorm bedankt voor je bericht!

                        Comment


                          #15
                          Ik denk dat je nu beter gewone fems zet. Die duren nu even lang als autoflowers en kunnen in de bloitijd genieten van de 12/12.

                          Dit lijkt me logisch, maar misschien heeft een van de veteranen een ander oordeel.

                          Comment

                          Bezig...
                          X