Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Juli ontkiemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Juli ontkiemen

    Korting op 420shop
    Ik ben nieuw bij het zelf houden van wiet planten. Nu wil ik graag het nog dit jaar doen maar denk ik dat het te laat is. Is dit nog mogelijk als ik ze rond 6 juli laat ontkiemen? Zo ja welke soort zaadjes is dan aan te raden.

    ik had ook nog de vraag hoe het zit met balkonnen, ik heb 2 kleine balkonnen bij mijn huis alleen is hier helaas niet de hele dag door zon. Is dit een probleem of zijn hier soorten die er beter tegen kunnen?

    mvg
    sylvie

    #2
    met AF zal het miss nog lukken

    zeker nu planten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment


      #3
      Autoflowers kunnen geloof ik nog wel gezaaid worden tm eind juli.

      Ik heb zelf geen ervaring met balkonkweek maar er staat genoeg info op het forum, kan geen kwaad even wat balkonkweek verslagen door te nemen!

      Comment


        #4
        zeker nu planten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Autoflowers doen er 3 maanden over, dus je kunt zelf wel uitrekenen wanneer ze klaar zijn en hoe het weer dan is.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Dit is wat mijn winkel heeft qua zaadjes. Welke zou ik morgen kunnen ontkiemen en donderdag kunnen planten (dan word het weer mooi weer) en de meeste opbrengst uit kunnen halen?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Het onderste rijtje he, zoals gezegd, de autoflowers.
                En welke precies maakt niet zoveel uit, ze doen er allemaal minstens een maand of 3 over, ongeacht wat de verkoper zegt.
                Ik zou niet op het weer wachten maar zaaien als je ze binnen hebt, dat weer speelt geen rol nu.
                Ze mogen ook meteen de grond in, daar is het nu erg goed weer voor, niet te droog.
                Eerst apart laten ontkiemen is geen vereiste.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Ik zou toch geen haze nemen , of maakt dit echt niet uit voor autoflowers? Mss minst gevoelig voor toprot dan? Maar hoe kan je dat uitzoeken he ...

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Nope, voor autoflowers maakt dat niet uit.
                  En auto's zijn allemaal een stuk gevoeliger voor toprot dan fotoperiode planten dus daar moet je sowieso voor waken.
              Bezig...
              X