Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto Sour diesel haze kleurt donker ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    auto Sour diesel haze kleurt donker ?

    Korting op 420shop
    Dag Allemaal,

    Ik ben voor de eerste keer zelf autoflowers aan het kweken.nu heb ik een vraag ivm mijn Sour diesel haze.Mijn plantje is vermoed ik nu een week of 3 aan het bloeien en mijn toppen beginnen er heel donker uit te zien.Een vriend van mij die mijn plantje kwam bekijken,zijn eerste reactie was toprot.Wat je natuurlijk niet wil horen...Nu heb ik veel liggen opzoeken etc.ik kan de donkere plekken niet makkelijk lostrekken,hetzelfde met de blaadjes,geen sporen van schimmel of pluizigheid,en hij reukt heel lekker.Ik begin er zelf een beetje paarsigheid in te ontdekken.ik merk ook aan de onderste toppen dat de kleine blaadjes aan de zijkanten ook die kleur beginnen te krijgen.Is mijn plantje wel een sour diesel haze,of is het echt toprot?Als ik sour diesel haze google ,zijn de meeste toppen groen,maar af en toe zie ik ook foto's opduiken ervan gelijk mijn toppen eruit zien.
    ik ben benieuwd naar jullie reacties,

    Warme groet,Suldrun
    Attached Files

    #2
    Dat is geen toprot, ze zien er gewoon paars uit.
    Misschien is het een ander soortje.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Suldrun
      Suldrun commented
      Editing a comment
      ah wauw super om te horen!paarse wiet omg! ik ben aan het stralen van geluk nu...ik vreesde dat dat mijn eerste poging van autoflower kweken om zeep was.Dank je wel voor de reactie!
Bezig...
X