Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ja die verhalen doen het altijd goed, als je te lang wacht daalt de thc.
    Maar dan moet je echt wel een week of 3 te laat oogsten voor je dat merkt.
    De thc verdwijnt ook niet, dat rijpt verder dus je krijgt een wat zwaarder effect.
    Sommige rokers houden daar van.

    Spoelen betekent gewoon water geven zoals je altijd doet alleen zonder voeding.
    Afhankelijk van hoeveel voeding je gegeven hebt afgelopen weken spoel je langer of korter.

    De tijd die trichomen er over doen is variabel.
    Ze rijpen, net als fruit aan een boom.
    Het is dus van diverse omstandigheden afhankelijk hoe snel dat gaat.
    Om de verwarring compleet te maken verschilt die tijd ook nog eens per soort.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      QnQ Hahaha gekkenhuis dus.

      Ik wil juist voorkomen dat ik een couch Lock effect krijg. Vandaar mijn twijfel over hoe lang ik ze kan laten staan voordat ze Amber kleuren. En weet jij of iemand anders op het forum of trichomen nog verder verkleuren als je ze geknipt hebt of stopt dat proces van de trichomen dan?

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Couch lock is ook zo'n verhaal, dat heb je ook niet zomaar.
        Ik oogst altijd als ik een paar zwarte trichomen zie, die zijn over het punt heen, en nog steeds vind ik niet altijd een couchlock. Dat komt misschien bij 1 op de 5 strains voor als je laat oogst.

        Voila, dan moet jij dus oogsten als je zoveel mogelijk melkwitte trichomen ziet en zo min mogelijk doorzichtige.

        Na de oogst stopt het rijpingsproces langzaam.
        Dat duurt hooguit nog een paar dagen dus ze gaan niet van melkwit helemaal naar amber na het oogsten.
    Bezig...
    X