Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers nog niet klaar na 8 weken ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowers nog niet klaar na 8 weken ???

    Korting op 420shop
    Ik heb 1 darkdevil auto en 2 ww auto deze staan nu al 8.5 week maar nog steeds geen amberkleurige trichomen weet iemand waneer ze klaar zijn ..... de dark devil neemt bijna geen water meer op en de blaadere zijn echt geel ... krijgt nu een week alleen nog maar water en geen extra voeding meer

    #2
    8,5 week is niet lang.. dan is de bloeiperiode wss net begonnen. Heb je gekeken naar wanneer de planten in bloei zijn gegaan? Dan moet je even opzoeken hoe lang deze planten bloeien en zo kan je een ruwe schatting maken van wanneer ze klaar zijn. En tegen de tijd dat die bloeiperiode voorbij is kan je trichomen checken.

    groeiperiode: 4-8 weken
    bloeiperiode: 6-11 weken

    Hier moet je wel van uit gaan, volgens mij ben je met een auto minimaal 3 maanden zoet.

    Comment


    • Gio118
      Gio118 commented
      Editing a comment
      Die dark devil zag er opeens zo uit op 2dagen tijd ... weet niet wat er mis is gegaan kreeg dezelvde voeding eerst als de with widdow .. en daar is alles goed mee blijve gaan ... heb ze niet gesnoeid omdat ze dat bij autoflowers afraden had ik gelezen .. de dark devil krijgt nu een week alleen maar water zonder voeding omdat ik dacht dat dat daaraan lag .. ma die drinkt ma heeeeel weinig ..

    • Gio118
      Gio118 commented
      Editing a comment
      Iemand nog idieeen hoe deze te redde

    • Lerrihuana
      Lerrihuana commented
      Editing a comment
      You didn’t get the memo... de bloeiharen zijn niet belangrijk. Geen ramp als ze bruin worden, lekker laten gaan. Zoek op internet wat ruwweg de groei en bloeiperiode is van de plant. Vervolgens pak je een gemiddelde daarvan en dat is je oogstmoment. Als je zeker wil weten van een bepaalde high, schaf je een zakmicroscoop aan en check je de trichomen.

    #3
    De dark devil neemt amper nog water op de with widows krijgen speciale voeding en drinke nog gulzig
    Dark devil binne
    with widow binne
    Wit widow buite
    Attached Files
    Last edited by QnQ; 4 August 2020, 10:35. Reden: posts samengevoegd

    Comment


      #4
      Wit widow

      The dark devil staat er indd niet goed bij. Ik vermoed dat zij nog niet zo lang in de bloei staat. Hoe lang bloeit ze al?

      Klauwvorming duidt op stikstofoverschot. Heb je te veel voeding gegeven? Mijn info is sowieso beperkt dus ik kan je niet veel verder helpen, maar als je nou eens duidelijk zegt wat je doet en gedaan hebt met de plant i.p.v. dat halfgebakken.

      Als je geholpen wil worden moet je toch echt gaan vertellen wat je exact gedaan hebt. Ja je leest het goed exact.

      Comment


      • Gio118
        Gio118 commented
        Editing a comment
        De dark devil heb ik van zaadje ... is nu in de 8ste week ... na 25 dagen begonnen de eerste bloeiverscchijnselen .. dus nu momenteel 4 de week bloei ongeveer .. ik ben bij 20 cm begonnen met extra voeding suplementen bij het water te voegen a+b wortelstimulator enzym en een booster .. idem dito voor de wite widdows ..... vanaf dat ik zag dat ze in de bloeg gingen heb ik pk bijgevoegd voor de bloei ... dit is goed gegaan tot 7dagen geleden .. toen begon de dark devil gele bladere te krijgen gelijk op de foto de wit widows doen het nog steeds goed met deze voedings mix .... de dark devil ben ik 7 dagen geleden dus begonnen met alleen nog water te geven omdat ik ook dacht dat te veel voeding het probleem was .... ik zie wel nog steeds toename van topgroei ... maar plantje drinkt nog geen halve liter per dag ... en is toch 1m hoog .. in bladere zie ik nog steeds geen verschil sinds ik alleen water ben beginne geven ... ph is 6.2 .. dus best goed ... en krijge 18 u licht per dag 600 watt hps hoop dat dit genoeg ook info is .... ps . Dit is mijn eerste kweek ooit dus ben nog aant leren

      • Zekilimo
        Zekilimo commented
        Editing a comment
        Wat voor medium gebruik je?

      #5
      Nog een paar fotos van de dark devil
      Attached Files

      Comment


        #6
        Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, ik denk dat je meerdere problemen hebt. Misschien een blokkade idk. Kan het zijn dat je te veel stikstof gegeven hebt?

        Comment


        • Gio118
          Gio118 commented
          Editing a comment
          Ik heb altijd wat minder voeding dan aangerade is gegeven ... of dat op de fles stond ... en alle planten evenveel dit is de enige van de 4 waar ik deze probleem mee heb ...
      Bezig...
      X