Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers bij 12u licht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowers bij 12u licht

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik vroeg mij af of je nog een redelijke opbrengst kan krijgen met een autoflower bij 12u licht? Tijdens de groei kan dit nog 13-14u zijn. Het zou gaan om royal Cookies automatic, purple queen automatic en bluematic. Ze zouden in potten van 6l zitten. Ik hoop dat jullie met deze informatie een aantal in gram kunnen inschatten. Alvast bedankt!

    #2
    Nee.

    Gewoon 22/2 licht/donker zetten, krijg je het beste resultaat.

    Comment


      #3
      Er zijn er die hun autoflowers zelfs op 24/0 zetten. Er zijn er ook die hun autoflowers gewoon buiten zetten. Succes met de kweek.

      Comment


        #4
        Alles kan, maar een redelijke opbrengst moet je niet verwachten bij 12 uur licht.
        Aight...als je 1000W HPS erop zet wordt het misschien wel redelijk, maar als je 12 uur licht wil geven moet je gewoon geen autoflowers nemen, juist fotoperiode planten hebben voldoende aan 12 uur licht tijden de bloei, en dan is de opbrengst vele malen meer dan als je autoflowers op 12 uur zet.

        Autoflowers zijn voor buiten, fotoperiode zijn voor binnenkweek.
        Dat is het meest simpel.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ligt eraan wat je een redelijke opbrengst vindt. Ik had 2 AF planten grotendeels onder een HPS 600W lamp afgebloeid met een 12/12 regime.

          De opbrengst lag rond de 40 gram droog per plant. Ik vind het een redelijke opbrengst maar ook niet meer dan dat. Doe het voor de lol en niet om het te roken dus ik krijg er ook geen paniek van.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Maar waarom zou je een auto op 12-12 zetten en 13-14 tijdens groei?
              Gaat het toevallig om een buitenplantje? Dit komt namelijk redelijk overeen met de lichturen die je zou verwachten als je nu gaat zaaien .
              Als je nu nog buiten iets wilt zetten. Dan zou ik voor een regular fem gaan ipv een autoflower.
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


              • HDHD
                HDHD commented
                Editing a comment
                Ja ik weet het en ja was van plan om nog 1tje te planten, maar het is toch niet zo een goed idee denk ik. Hoeveel gram denk je dat ik er nog van zou krijgen?

              #8
              Hoeveel gram.... Pff. Dat kan echt van alles zijn... 5 tot 200 gram.. Of gewoon niks.. is allemaal mogelijk..
              Wij hebben hier helaas geen glazen bol

              Het ligt er maar net aan hoe het weer is, wat voor plant je zet, hoe de grond is, of je geen schimmels of ziektes krijgt blabla..
              Als ik een appelboom zet weet jij mij waarschijnlijk ook niet te vertellen hoeveel appelen ik krijg.

              Tenminste, het gaat dus inderdaad om buiten he?

              Als je nu een autoflower zet, dan zullen de meeste auto's 4/6 weken gaan groeien en dan bloeien.
              Je zit dus sowieso al rond half september voor ze echt gaat bloeien.
              Ik zou rond die tijd zelf geen autoflower af laten bloeien buiten. Niet intentioneel dan. (mijn eigen auto wil maar niet bloeien.. )

              Dan kun je beter een regular fem zetten. Die kunnen over het algemeen wat beter tegen rot en schimmels, kou en vocht.
              En die zullen waarschijnlijk niet veel later in de bloei gaan. Wat meer kans op succes dus.

              Maar nu nog 1 plantje zetten.. 40 gram zou heel netjes zijn...
              Last edited by Nederhigh; 14 August 2020, 11:32.
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


              • HDHD
                HDHD commented
                Editing a comment
                Ja, maar een feminjsed zou ik dan nog moeten bestellen, dus ga het gewoon proberen met een auto en ik zie wel. Bij RQS krijg je toch een gratis zaadje. Ik ga het als het goed weer is buiten zetten, maar anders op de vensterbank, is niet ideaal, maar er zal wel iets vanaf komen. Succes nog met die van u!

              • HDHD
                HDHD commented
                Editing a comment

              #9
              Dat durf ik niet te zeggen.. 20W licht is natuurlijk een lachertje vergeleken met buitenlicht van de zon..
              Pas trouwens wel een beetje op met planten van binnen naar buiten verhuizen.
              Een plant die veel binnen heeft gestaan en dan ineens onder de volle zon buiten word gezet gaat verbranden.
              Iets dat hier regelmatig te zien is
              Last edited by Nederhigh; 14 August 2020, 16:47.
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


              • HDHD
                HDHD commented
                Editing a comment
                Ja ik weet het heb het net ook gehad en hoop nog steeds dat goed komt, want ze ziet er slecht uit

              #10
              Hoi allemaal,
              Ik heb vorige week 3 gorilla glue auto van fastbuds en 3 amnesia auto’s xxl van dinafem outdoor geplant (een amnesia is niet ontspruit dus heb een stekje van mijn foto periodieke plant genomen en hoop gewoon op een 12/12 van stek aangezien het vaasje met biobizz light mix al stond).
              Het is hier nu zo’n 14 uur light per dag dus ik hoop dat ze nog wat opbrengen.
              We zullen zien! Ik zelf hoopte meer op 50/60 gram voor de GG en meschien 70/80 voor de Amnesia.

              Comment


                #11
                20/4 kunnen ze hebben zonder probleem!

                Comment


                  #12
                  Er zijn zelfs mensen die ze op 24/0 zetten. Lekker makkelijk ; geen timer nodig....

                  Comment

                  Bezig...
                  X