Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is mijn glue gelato auto aan haar flush toe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is mijn glue gelato auto aan haar flush toe?

    Korting op 420shop
    Hey beste mede growers and smokers ik heb graag wat advies nodig

    Heb wat onzekerheid ivm mijn auto’s.
    Heb hier een Glue gelato auto van Barneys farm.

    Op hun website word aangegeven dat ze van seed to harvest in 70 dagen klaar zou moeten zijn.
    Ik weet dat dit een indicatie is dus ik dacht give or take 1 a 2 weken aan variatie maar ze heeft haar kopje 22 juni uit de grond gestoken en is pas sinds 13 dagen grofweg echt massa aan het opbouwen.

    Mijn plantje ziet er goed uit maar ik ben onzeker of ik haar flush zou moeten beginnen of niet.

    Hier een paar foto’s voor de duidelijkheid met een tijd lijn.
    foto 1: 23 Juni
    foto 2: 22 Juli
    foto 3: 29 juli (begin bloei)
    foto 4: 8 Augustus
    foto 5: 13 Augustus
    Kan iemand me grofweg laten weten hoe lang deze plant nog te gaan heeft zodat ik de flush een beetje kan gaan programmeren?
    Ps.
    ze is in Biobizz light mix geplant waar ik nog zo’n 30% vermiculite aan toegevoegd heb.
    ze krijgt sinds twee weken haar volle dose van biobizz
    fish mix
    bio bloom
    Top max
    bio vera
    BVD!
    Attached Files
    Last edited by Zekilimo; 16 August 2020, 01:24.

    #2
    Ze is net begonnen he...in theorie nog wel een week of 5
    Die 10 weken van zaad tot oogst is inderdaad meer een klantenlokkertje dan een serieus gegeven.
    7-8 weken echte bloei is wel een streven bij alle soorten, 7 als minimum, maar het maximum kan nog wat verder uitlopen.

    Het zal bij jou ook wel flink warm zijn he.
    Ze zien wel goed groen, hou je ze ook vrij droog ?
    In de bloei mogen ze best iets minder droog staan dan tijdens de groei.
    • Tijdens de groei niet te nat en tijdens de bloei niet te droog.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja het is over duidelijk. Ik vond het idd vreemd dat de bloei fase zo kort werd geadverteerd.
      Volgend jaar ga ik voor FP planten. Dan zal ik ze in midden Juli planten zodat ze wat kleiner blijven zodra ze de bloei fase in gaan.

      Ik geef om de dag water, het was hier gisteren 39 C dus ze gaan hard. Ik heb ook extra vermiculite toegevoegd want ik gebruik irrigatie water wat ik ook voor mijn Olijven bomen, druiven en groeten gebruik en dat water is arm in Silica. Ik had gelezen dat Vermiculite rijk is aan silica maar het heeft mijn potgrond aanzienlijk lichter gemaakt.

      Ik was niet op de hoogte van het voeding schema/water consumptie van de plant ratio.
      Daar zal ik voortaan meer rekening mee houden.

      Nu dat je dat zegt, ik ging een beetje tegen mijn instinct in toen ik zag dat de planten een mooie kleur hadden en gezond leken te zijn met de halve aanbevolen dose die ik ze gaf en dan toch iets zwaarder voeden omdat dat aanbevolen werd op de biobizz voeding schema.

      Morgen zullen ze weer voeding krijgen en dan zal ik mijn voeding schema aanpassen. Ben beniewd!

      Thanks voor je tip!!

      Comment

      Bezig...
      X