Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloeiweek 5. To dief or not to dief

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloeiweek 5. To dief or not to dief

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Had onderstaande vraag ook gesteld in mijn kweekverslag. Maar omdat het een microverslag is heeft niemand natuurlijk de vraag gezien..

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-minigrow-box
    Freddy ontwikkelt zich prima. Wat ik me afvraag is het volgende: is het handig/verstandig al het kleine grut (gezien ruimte en belichting) ruckzichlos te verwijderen?
    Opdat Freddy zich alleen maar hoeft te concentreren op een handvol "Supertopjes". Zij/Hij/Onzijdig (Freddy?) heeft het immers druk genoeg.

    Een echte Bonzai dus...

    Ook ontwikkelen zich in een van de toppen spontaan 2 stuks. Eentje verwijderen of Freddy laten werken voor het geld..


    Wat vinden jullie?


    Groet,

    Eddy.
    Attached Files
    Last edited by EddyH; 18 August 2020, 10:25. Reden: Foto's toevoegen

    #2
    Dit is zo'n onderwerp waar iedereen verschillend over denkt dus ik weet niet of je veel aan mijn antwoord hebt.
    Ik zou er niks aan doen. Elk topje is er 1 en zo te zien op de extra foto in je kweekverslag krijgt alles voldoende licht.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik zou alles laten hangen.
      Ben je zeker dat je al in bloeiweek 5 zit? De eerste foto op je verslagje waar jij zegt dat het bloeiweek 3 is, is volgens mij nog maar net het begin van de bloei.

      Bloei begin je te tellen vanaf de pruikjes ongeveer even groot zijn als een vingertop, dit is meestal zo'n 2-3 weken na het omzetten van 18/6 naar 12/12

      Comment


      • EddyH
        EddyH commented
        Editing a comment
        Je hebt gelijk! Ik tel vanaf het moment dat ik het licht (aangemaakt plant groei/bloei-recept van de Minigrow) omgeschakeld heb naar 12/12. Ik heb die (bloei) periode op 70 dagen gezet (conform de gegevens van Dutch passion). Die kunnen natuurlijk nog (eenvoudig) worden aangepast in het scherm.

      • CrDolan
        CrDolan commented
        Editing a comment
        Dacht ik al, zag er wat klein uit voor bloeiweek 5
        Mooi plantje en succes verder!

        Zou er ook zeker niets van gaan knippen, komt goed.

      #4
      Je plant Freddy noemen is wel vragen om bananen

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Heeft jouw banaan geen naam dan ?

      • EddyH
        EddyH commented
        Editing a comment
        Grappig! -
        Het is de naam van het beestje. https://dutch-passion.com/nl/wietzad...dy-s-best-haze Zie dat ze haar in de Bonus hebben gegooid.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Mijn bananen worden te snel vernietigd, om ze een naam te geven.

        Alhoewel stiff one, begone en burr ied, graag Freddy hadden geheten.
    Bezig...
    X