Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur kweektent.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    kamertemperatuur is 24graden en nu binnen haal ik 28.4 met inlane aan onderste verluchtingsbuis en natte handdoek maar LV is 51%

    op dit moment
    temp 28.4
    LV 50-51%

    Comment


      #17
      Als de ruimte temperatuur 24 is en je blaast er 28 uit je tent in de ruimte zal het er zeker niet beter op worden
      indien mogelijk de ruimte zoveel mogelijk ventileren

      Comment


        #18
        ik blaas uit in de schoorsteen en ik blaas ruimte temp in de tent. na 1/2dagje haal ik 28-29graden en 52% LV.
        hoop dat de buiten temp blijft dalen wat dat ik 26-28 kan halen binnen kant

        Comment


          #19
          en heb al gemerkt dat mijn tent wat openingen verdoont. ben benieuwd in de bloei als alles begint te geuren en te kleuren wat voor problemen ik ga krijgen met de geur zou zonde zyn dat dit met ocharm 60x60 uit de hand zou lopen

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Maak je maar zorgen over licht dat je tent binnenkomt, dit verstoord de nachtrust en kan leiden tot hermafrodieten.

            Ductape of stevig/dik gordijn kan helpen.

          #20
          Volgende week zal de buitentemperaturen gevoelig dalen

          Comment


            #21
            Het zou handiger zijn als je 1 onderwerp per topic houdt of gewoon alles in je kweekverslag, dan kan je het zelf ook nog eens terugvinden.

            [Twee topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd]
            Last edited by QnQ; 24 August 2020, 09:24.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #22
              op dit moment meet ik onder mijn lamp
              27.2 graden
              55% luchtvochtigheid

              dit zou redelijk goed moeten zijn voor de komende weken ik ga werken naar 26graden en 60% en boven 60% ga ik niet gaan want binnen enkele weken moet ik weer naar 40-50% gaan

              Comment


                #23
                De lv is niet zo belangrijk, maar dat was ook al eens gezegd. Boven de 30 en onder de 70 en dan zit je de hele kweek goed.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #24
                  27 graden is een erg mooi temperatuurje toch?
                  Dat is voor het merendeel van de soortjes erg comfortabel denk ik zo.
                  Nu het buiten wat af koelt zal je tentje ook wel weer wat zakken
                  Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                  Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                  Comment

                  Bezig...
                  X