Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips autoflowers. Welke voeding? Hoeveel water?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tips autoflowers. Welke voeding? Hoeveel water?

    Korting op 420shop
    Hi kwekers,

    Sinds gister heb ik 2 autoflowers overgenomen van een kennis. Ik ga deze verder onderhouden. Ik heb niet veel verstand van wiet kweken en dit is ook de eerste keer dat ik dit doe. Ik heb de planten op mijn balkon gezet waar geen direct zonlicht komt. Binnen kan ik de planten niet neerzetten en ook heb ik geen ruimte op het balkon voor een growkit. De planten zijn voorheen wel in een growkit gekweekt met een lamp erop.

    Hoevaak en hoeveel water moet ik de planten geven? Hoevaak en welke voeding moet ik ze geven? Ik heb gelezen dat je het beste nog koko's bij de aarde moet doen. Is dat handig om nu nog toe te voegen? Verder zijn alle extra tips zeker welkom.

    Bedankt alvast.

    #2
    Aangezien je geen relevante informatie geeft kan ik je maar 1 tip geven. Lees kweekverslagen!

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


      #3
      Ik zou me eerst goed inlezen op dit forum. Wiet kweken doe je niet zomaar.... Ik zou zeggen, vochtig genoeg, maar niet te nat.... Hoe oud zijn de planten en welke soort?

      Comment


        #4
        Ik heb hierbij nog een foto toegevoegd van de planten. Ik weet niet precies hoe oud ze zijn maar degene waarvan ik het heb over genomen zei dat ze over ongeveer 6 weken geoogst kunnen worden. Ik denk dat ze dus 2-4 weken oud zijn.7B2CBA40-F865-4B30-8B39-FB0926EFDB32.JPG

        Comment


          #5
          Ik gok dat ze al wel een week of 6 zijn. 2 weekjes bloei ofzo.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #6
            Rustig afwachten, grond licht vochtig houden, een klein flesje groeivoeding halen. En in het beste geval krijg je nog wat wiet.

            Ze staan immers graag in het zonnetje de dames.

            Comment


              #7
              Net als andere planten gewoon beetje water geven als nodig is met hoef je niet te doen
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...
              X