Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe voorkom je stank uit je kweekruimte ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe voorkom je stank uit je kweekruimte ?

    Korting op 420shop
    Beste,

    morgen start ik voor de eerste keer met een indoor kweek.

    Ik heb mij een complete kweektent aangeschaft dus heb ook alles wat ik nodig heb.

    Nu wou ik vragen hoe ik de geur zoveel mogelijk kan vermijden, ik heb er een carbon filter bij...?

    Ik woon in een appartement op het gelijkvloers en moet dit binnen in huis kweken, buiten mijn ramen heb ik geen mogelijkheden om uitlaat lucht buiten te laten.

    kan ik zo kweken of denken jullie dat ik de buren zal storen hiermee?

    PS. Ik rook ook wiet binnen in huis elke dag, en die geur ruik je op de gang natuurlijk, mijn buren hebben er nog nooit iets van gezegd.

    Grtz Cageybubble

    #2
    De geur van wiet kweken en wiet roken verschilt best he...dat is niet hetzelfde.

    Tegen de geur heb je dat filter.
    Je sluit een afzuiger op de filter aan, hangt het in je tent en de zuiger zuigt en de lucht komt er buiten de tent weer uit.
    Zolang je de tent dicht houdt hoef je er helemaal niks van te ruiken.

    Check ff wat kweekverslagen ofzo, dan zie je op de foto's de setup van andere kwekers en hoe ze alles aansluiten.
    Er staan er maar een paar1000 op dit forum dus misschien moet je ff zoeken ofzo

    *** titel aangepast, want je stelt een vraag over de geur.
    De omschrijving van je tent zegt niets over de inhoud van de post.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ok thx voor de feedback !
      ik bekijk alvast de kweekverslagen...

      Comment


        #4
        woon ook in appartement. heb gewoon slang van afzuiging tent aan de buis van de afzuiger kookplaat vast gemaakt. de goedkoopste afzuiger en koolstoffilter kost meestal 50 euro maar
        als jij complete set heb gehaald zullen die er wel bij zitten hehe.

        Comment


          #5
          Hier ook een flatbewoner. Tentje met een afzuiger en filter. Moet het nog opnieuw aansluiten want momenteel is het niet heel praktisch en aardig houtje touwtje opgehangen en getaped. Jarenlang blowervaring, maar geen idee hoe zo'n plant ruikt wanneer ze in bloei staat. Hoop dat het meevalt en anders hang ik de hele keet wel vol met die Ambi Pur dingen die je in een stopcontact kan drukken. Had een probleem met de afvoer in de badkamer, dus vrouwelijke wederhelft heeft er daar eentje opgehangen. Goed spul! Misschien dat ik het als alternatief ga gebruiken.

          Comment

          Bezig...
          X