Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp aangesprongen tijdens donkere periode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lamp aangesprongen tijdens donkere periode

    Korting op 420shop
    Beste kwekers rokers en eters...

    Heb me net voorgesteld als zijnde een nieuw lid.
    Heb meteen een prangende vraag/probleem.

    Een paar dagen geleden heb ik mijn plantjes in de bloei gezet. De lampen gingen aan om 15:00 en weer uit om 03:00. Nu is er dus iets mis gegaan... De lamp is vannacht dus uitgesprongen om 03:00. Maar door een probleem met mijn timer is ie om 07:00 alweer aangesprongen. Ik zag dit erg laat op mijn app.... zo rond 12:00. Meteen de lamp uitgezet. Vloeken en tieren natuurlijk want ik snap dat dat erg slecht is.....
    Wat kan ik nu het beste doen m.b.t. het lichtschema?
    Ik zat er aan te denken om ze tot morgenmiddag 15:00 in het donker te laten staan...

    Graag jullie hulp! Is mijn 1e kweekje by the way...


    bedankt alvast!!!!!!


    Richard
    Noord-Brabant

    #2
    Omdat SOS net zo'n nietszeggende titel is als HELP heb ik de titel veranderd.
    Succes.

    * beter blijf je gewoon het lichtschema volgen.
    Als je daar vanaf wijkt krijgen ze 2x stress.
    Last edited by QnQ; 1 December 2020, 20:10.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ehm hoe is het verder verlopen?...En ging/gaat je lamp aan/uit via een app? want dan zou ik zeggen zet je lamp aan/uit via een simpele digitale tijdklok van de gamma/praxis ( Let op! ze hebben namelijk de 24 uur tijdklokken en de 12/12 AM/PM tijdklokken) Koop geen mechanische tijdklok want deze kan de hoge wattage niet aan en dit drukt het mechanisme stuk...met vergelijkbare resultaten dat je lamp op ongewenste tijden aan staat

      Comment

      Bezig...
      X