Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek vragen en even voorstellen :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek vragen en even voorstellen :)

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,
    mijn naam is Nikki ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 18 jaar woon nog bij mijn ouders en heb laatst in overleg voor elkaar gekregen dat ik een wietplant mag. Nu heb ik voor setup wat dingen opgezocht heb ook het forum doorgelezen en al veel informatie gekregen.

    - Tent via marktplaats van 40x40x160 met ledgroeilamp van 600 watt voor 70 euro (maar deze heeft nog niet weer gereageerd dus ik kijk dit nog aan)
    - Blueberry auto zaadjes van Dutch headshop
    - Bloempot gewoon van het tuincentrum
    - Temperatuur en luchtvochtigheids meter

    Nu zat ik te denken mocht de marktplaats koop niet doorgaan kan ik dan niet een groeilamp van wish kopen? Heeft iemand daar ervaring mee?
    Ook wou ik vragen of er verder nog producten of dingen zijn die jullie aanraden.
    Ik ben super enthousiast om te beginnen met kweken en ik hoop ook van jullie nog veel meer te kunnen leren!

    Groetjes Nikki

    #2
    Welkom Nikki,

    veel leesplezier hier op het forum .
    Wat die lamp betreft kan ik je aanraden hier niet op te besparen .
    zon lamp brandt bij autoflowers gemiddeld 21 uur !

    Ik denk dat je ouders zich ook nog een beetje veilig willen voelen thuis ?
    Een brandmelder is dan ook een must .

    kijk eens op de site van mars hydro , die lampen vallen heel goed mee qua prijs en doen zeer goed hun werk ..

    kijk eens tussen de micro kweekverslagen.

    Vele Groet Nirvana

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Brandmelders hebben we overal in huis al dus dat is sowieso goed geregeld al.

      Is goed, daar zat mijn twijfel ook in inderdaad lamp is belangrijk voor de plant en wil mijn gezin natuurlijk niet in gevaar brengen.
      Ik ga even bij die verslagen verder zoeken voor meer info nog.

      Bedankt voor de reactie!

    #3
    Welkom Nikki!

    Ik ga mee met Nirvana, ik zou eerder iets meer uitgeven dat je safe zit.
    Voor de rest veel kweek en leesplezier op JD!

    grtz Hubertus

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Jaa, inderdaad ik wil het risico niet lopen. Bedankt!

    #4
    Om je voor te stellen hebben we een introductieforum, en check de forum hoofdpagina ook even, dan heb je een mooi overzicht van alle "afdelingen".

    Ik ben erg nieuwsgierig waar die 0546 voor staat, maar dat lees ik dan wel hier: Gebruikersnamen betekenissen

    Doe wat je wil. als je goed kijkt en leest kun je op Wish ook wel lampjes vinden waaronder je 1 of 2 plantjes kunt zetten. Dat hoeft geen honderden euro's te kosten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Bedankt! Ik heb al flink zitten rondneuzen op het forum en al best veel geleerd!

      Ik zal er even neerzetten waar de 0546 voorstaat komt goed haha

      Ik ga met de lampen nog even goed onderzoek doen inderdaad, misschien kan ik wel een goede lamp vinden. Het belangrijkste vind ik dat het wel veilig gebeurd.

    #5
    Afzuiger en koolstoffilter.

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Ja daar had ik over gelezen inderdaad klopt

    #6
    Ik wil geen roet in het eten gooien ofzo maar weten jou ouders ook dat een wiet plant kweken in huis onder lampen verboden is en dan maakt het niet uit of je er 2 of 20 hebt?
    Oja en bij een huur woning bestaat er dan ook nog een grote kans dat ze die moeten verlaten!

    Mvg Bellaspella
    God was never on your side..

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Ik ga het even erover hebben met ze, we wonen wel in een koophuis. Dus dat is niet perse een probleem. Mochten ze er niet akkoord mee gaan dan word het een buitenkweek

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bij een koopwoning mag je er ook gewoon uit voor minimaal 3 maand.

    #7
    Wat tof dat je ouders je dat laten doen! Dat was bij mij thuis vroega wel anders!

    Veel succes met je nieuwe hobby!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Jaa ik mocht ook vanaf mijn 16e in het weekend thuis blowen. Mijn vader komt van oorsprong uit Amsterdam, hij heeft zelf ook nog al wat gerookt in zijn jonge jaren dus hij weet wat het is. Is super tof die openheid!

      Bedankt!

    #8
    Welkom, succes en jofel van je ouders.

    Maar die 600 watt led Lamp lijkt me verdacht.

    Comment


    • Nikki0546
      Nikki0546 commented
      Editing a comment
      Jazeker, vind het ook super tof van ze!

      Ja, mij ook en voor een prijs van 70 euro ook. Lijkt bij nader inzien mij ook niet oke
Bezig...
X