Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over oogst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over oogst

    Korting op 420shop
    Weet iemand of deze al klaar zijn ?
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Weet iemand wanneer deze klaar is ?

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Remco Mijnen dikke teen heeft ook da gevuul

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      T'is zondag he we verschuiven alles naar MORGEN !!!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment

    #3
    Ik heb nu geen microscoop om te kunnen kijken ik dacht dat ze klaar waren dit is de 8de week van big buds eind tijd en nu 2 dagen in duisternis ..

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Dan zal je moeten afgaan op de geur kleur smaak zicht. Een breeder geeft wel zijn bloeidagen mee maar dit zit er meestal wel wat over... Reken je 8 weken op 12/12?

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Je ziet makkelijk het verschil met het blote oog tussen helder; wit en amber. Heb er al wel wat oogsten op zitten, nog steeds zonder microscoop.

    #4
    Ja 8 weken op 12/12

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      En je geeft ze al 72 uur duisternis. Nu zal je moeten oogsten. Ze konden zeker nog 3 weken gaan. Heb je de datum bekeken wanneer je bloemvorming zag? Vanaf dan tel je pas de dagen bloei... Na het omzetten van 18 naar 12 kan het nog 3 weken duren voor ze in bloei gaan. Spijtig! Je mss wel wat meer oogsten, mss moest je een kweekverslag bijhouden met datums en fotos van de progressie... voeding... etc. Nu ben je hier iemand anders zijn kweekverslag aan het gebruiken om te vragen of jou plantjes klaar zijn. De bloeitijd van BigBud is 8 a 9 weken dat wil dus zeggen dat je er twee of drie weken te vroeg bij bent geweest. Als je ze toch al in het duister zet waarom leg je ze dan niet om? Je zal moeten he aangezien je de lamp hebt uitgezet... Als je schimmels wilt moet je ze vooral zo laten staan. Hopelijk heb je nog iets van grammen... 3 weken meer geduld en een kweekverslag had jou veel verder gebracht...

    #5
    Beter start je je eigen topic de volgende keer.

    Alles verzameld en verplaatst naar een nieuw topic.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #6
      Ik snap niet goed wrm je dat vraagt en dan nog een paar keer en dan nog in een ander zijn verslag als ze toch al in het donker staat..
      OK je heb dikke toppen maar die kun je op een ander manier showen ga je meer reactie en waardering krijgen
      Ja nice plant en bud die big bud maar 8 weken is het minimum, zou voor mij pers nog een dag of 10 mogen maar is narcotische en persoonlijke keus, veel hangt van dat laatste af
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #7
        Ja ik denk leuk 6 nieuwe berichten...zit er iemand mijn kweekverslag te vernaggelen.

        Vervolgens is de vraag ook nog eens of je mag oogsten terwijl je klaarblijkelijk zelf al het besluit had genomen door ze 3 dagen in het donker te zetten.

        Niet zo netjes...in augustus aanmelden en als er dan geoogst moet worden je 1e berichten plaatsen.

        Comment


          #8
          Ik zou het licht toch terug aan zetten in ieder geval. Die kunnen opt eerste zicht nog wel 2 weken.

          Comment


            #9
            Ik zat daar ook aan te denken om de licht terug aan tezetten maar is dat niet teveel stress voor de plantjes? krijgen ze geen toprot ermee en groei ze weer veder..

            Comment


              #10
              Deze zijn nog niet klaar, ik denk dat ze nog wel langer dan twee weken mogen. Gauw het licht weer aan is het beste wat je kan doen.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                #11
                hoi je moet snel terug naar dezelfde cyclus je hebt nog minimaal 2 weken over en je moet de trichomen vertrouwen om zeker te zijn. een gewaarschuwd oog zal zien zonder een microscoop.

                Last edited by FrenchCulture; 10 January 2021, 20:56.

                Comment


                  #12
                  op dit moment, wanneer je je geen zorgen maakt, is het beter om een ​​plant een beetje gestrest te hebben dan om een ​​onafgemaakte plant hetzelfde ritme van 12/12 te laten hervatten en profiteer van de 2 weken om je plant met water te spoelen

                  Comment


                    #13
                    Bedank voor de advies die ga ik zeker volgen heb de lamp aan gedaan en het zelfde ritme gedaan van 12/12 ik had de bloei tijd verkeerd uitgerekent ze waren in totaal 9 uur in duisternis waarvan ik ze nu 3 uur extra licht heb gegeven

                    Comment


                      #14
                      Je kan een bud-o-scope aanschaffen on de trichomen te checken.

                      Comment


                      • beowulf
                        beowulf commented
                        Editing a comment
                        Als het echt nodig is kan je op je smartphone een macro app installeren en dan zie je ook genoeg. Gaat zelfs met een low end.

                      #15
                      beowulf je hebt alles van macro app ,,,?

                      Comment


                      • Waterfall420
                        Waterfall420 commented
                        Editing a comment
                        Een BUD o SCOPE kost 13 euro

                      • beowulf
                        beowulf commented
                        Editing a comment
                        Zo'n app is gratis.
                    Bezig...
                    X