Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Studie materiaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Studie materiaal

    Korting op 420shop
    Hi Growers, and knowledge showers

    Steeds bij het lezen van kweekverslagen, set-ups over tenten en hokken, elektra, licht etc. Dan begrijp ik op het moment dat ik het lees helemaal. Maar 2 uur later lijkt het het ene oog in en het andere oog uit te gaan. daarom ben ik opzoek naar een andere manier om de achtergrond onder de knie te krijgen. daarbij komt de vraag:

    Hebben jullie enig idee waar de MBO studenten tegenwoordig hun info en studie materiaal vandaan halen?

    bijvoorbeeld:
    • elektra/licht
    • Biologie/Plantelogie/ anatomie
    • een vak over luchtdruk/luchtvochtigheid (geen idee hoe je dat noemt)
    • of een ander vak wat toch van toepassing blijkt te zijn
    Mag zelfs een S.O of Repetitie bij zitten (of heet dat tegenwoordig ook niet meer zo)

    Pfff voel me echt een oud wijf.

    Thanks in advance

    Groetjes, Nachtbraker



    Grow with the flow

    #2
    Een boek. Zo een ding van dode bomen gemaakt met lettertjes die vastplakken op bladeren van papier. Dat is zo een spul waar ze vroeger e-mails mee verstuurden.

    Het is onvoorstelbaar, maar je hebt er aparte voor elk studiegebied. Chemie, Biologie, Fysica, ...

    In gemeentes waar ze niet al te hard bespaard hebben verzamelen ze die boeken in grote ruimtes, bibliotheken. Je mag die boeken daar gewoon gaan uitlenen. Soms hebben ze ook films en muziek die je op een drager mee naar huis kunt nemen.

    In mijn jeugd had je zelfs aparte uitleenstations voor films, videotheken, maar die zijn inmiddels bijna allemaal uitgestorven.

    Comment


    • Nachtbraker
      Nachtbraker commented
      Editing a comment
      "Dat is zo een spul waar ze vroeger e-mails mee verstuurden" te grappig...

    #3
    Als je ogen dicht vallen staat er
    ook voldoende op you tube.......
    Misschien blijven je ogen dan wel open?

    Comment


    • Nachtbraker
      Nachtbraker commented
      Editing a comment
      Vielen mn ogen maar dicht Ipie, het ging het ene oog en en het andere oog uit, ze waren wel open
      YouTube filmpjes kijk ik ook, maar daar loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Het blijft niet "hangen"

    #4
    https://www.wur.nl/nl/Onderzoek-Resultaten.htm

    op dezelfde site bijvoorbeeld: https://www.wur.nl/nl/Onderzoek-Resu...t-research.htm
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nachtbraker
      Nachtbraker commented
      Editing a comment
      Yes QnQ, Dat is precies wat ik bedoel! Thanks

    #5
    Studerende jointjedraaiers sommige mensen vinden dat wat suf dacht ik...
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Nachtbraker
      Nachtbraker commented
      Editing a comment
      Daar zijn ze compleet vrij in rietslang
Bezig...
X