Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begint deze al te bloeien?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Begint deze al te bloeien?

    Korting op 420shop
    Hallo, mijn autoflower is nu in week 5-6. Mijn vraag is als deze al aan het bloeien is (check fotos.)16116992280502385229781703264804.jpg
    Attached Files

    #2
    Ja hoor dit is wat noemt voorbloei en ze kan nog een spurt krijgen waar ze dubbel zo groot van word maar ze ziet er wel een beetje gebakken uit
    Na ongeveer 2 weken pakken die sprietjes samen als pruikjes en dan is er sprake van echte bloei, kun je de weken gaan aftellen vanaf dan al naar gelang de strain
    Welke soort is het trouwens?
    Eje geen totaalbeeldje? altijd gezelliger
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      Nee dat is nog geen bloei.
      Bloeivoeding hoef je pas over een week of vier te geven.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Is (voor)bloei dan helemaal geen bloei te noemen? Het is dan een tussenstadium en een afkorting als vooraleer bloei. Ik noemde het altijd begin vd bloei maar ging voort op pruikjes wat bloeivoeding en aantal bloeiweken betrefd

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als je eens een fotoperiode-plant buiten kweekt zul je zien dat ze na 7 nodes voorbloei laat zien.
        De bloei is op dat moment nog maanden ver weg.
        Bij een binnenkweek lijkt het op "bijna-bloei" omdat wij ze zo snel op 12/12 zetten, maar eigenlijk is het alleen de uiting van het geslacht.
        We noemen het wel voorbloei...mja, er zijn veel onnozele benoemingen in de canna-wereld.
        - omdat de groeiperiode bij autoflowers vaststaat en het een paar weken duurt voor je aan de 6-7 nodes zit is het bij een autoflower vaak wel "bijna-bloei"

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Die kweekte ik buiten en dat is waar dat is te zien maar dan is het een enkel sprietje aan het begin van een node, ah dit heet dan ook al voorbloei, in dit geval dacht ik was het begin van topvorming maar dat zal dan hetzelfde zijn. Fijn dit opgehelderd te zien thanks

      #4
      Het is northern lights!16117375269201413983220820714539.jpg

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Welke spruit zie je daar de prete uit te hangen, jaja la Runtz lady

      #5
      Als je pruikjes ziet beginnen ze te bloeien. Je zult het weldra ervaren, pas een week later naar bloei voeding overschakelen.

      Comment

      Bezig...
      X