Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dode blader weghalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dode blader weghalen?

    Korting op 420shop
    Moet ik de dode bladeren weghalen?16118629361484823166463803842306.jpg

    #2
    Pas weghalen als ze verdord zijn. Deze zijn nog niet dood en trekken ze nog gewoon voeding uit.

    De rest van je blad begint ook al zie ik. Geef je al voeding of juist teveel?

    Comment


      #3
      Ik zou die ventilator ook wat verder van je planten zetten.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Ja ik heb juist teveel voeding gegeven.

        Comment


        • TheBigDudeski
          TheBigDudeski commented
          Editing a comment
          Paar dagen op een water dieet zetten en dan kun je weer opnieuw voorzichtig beginnen met voeding geven. En idd die ventilator... Als je die wilt houden wat hoger zetten en richten op het midden tussen afstand lamp tot plant. Als je zelf 12 uur per dag of langer een ventilator vol in je gezicht hebt te blazen word je ook ziek

        #5
        Teveel water en kijk even voor hoelang er voeding in je grond zit.

        Comment


        #6
        En als het nog kan? wat aarde erbij doen.

        Comment


          #7
          hallo, vooral spaarzaam zoveel mogelijk water geven de eerste week, zag oog ik zie te veel water ik stel me voor dat de grond doorweekt moet worden, laat de kluit goed drogen, ook niet te droog ook altijd rekening houden met klein blad betekent kleine wortels , je geeft de baby geen gebakken gehakte biefstuk, maar laten we langzaam beginnen, je moet hem eerst laten groeien.

          Comment


            #8
            Hoi Pontego,

            zodra het blad er als vanzelf af knakt bij aanraking, verwijderen!, (zolang het steeltje vasthoud aan de stam vind er nog een sap-stoom plaats maar zodra het steeltje afbreekt is dit voorbij)

            Niet wachten tot het blad gaat verdorren want dit trekt ongedierte aan en de kans op schimmels is dan een stuk groter

            Comment


              #9
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment

              Bezig...
              X