Goedemiddag allemaal. Ik ben hoepi 48 jaar en ik ben het eerst begonnen om te kweken.ik heb intussen tijd veel gelezen over de kweek.ik heb na lang wikken en wegen een g tools kast 60bij60 en 176 h..met g bars 150 watt led.inmiddels heb ik de kast aangezet met 4 dames 2 gorilla cookies en six shooters autoflower..ik weet wel dat deze soorten groot worden tussen 100 en 140.nou hopen dat het allemaal goed gaat. Heeft er iemand ook zo,n kast of heeft nog goede tips.
Eerste kweek
Collapse
X
-
Ik heb jouw topic verplaats naar het juiste fora.
Je kunt je nu alsnog voorstellen..
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken." -
Welkom, succes.
Ik heb hetzelfde kastje en lamp.
Daarmee kun je mooie dingen doen.
Maar er zijn er nog.
Remco hier op het forum kweekt met de grotere kast en lamp.Comment










Comment