Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je/u Lastigste plant geweest om te kweken...en waarom???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is je/u Lastigste plant geweest om te kweken...en waarom???

    Korting op 420shop
    Mijn meest lastige/moeilijke plant was een Dr.Grinspoon van Barney's Farm....
    Was een geweldig plantje om te groeien en zeer taai want ik heb haar absoluut mishandeld qua PH schommelingen Maar juist de bloei gaf mij soms hoofdpijn en verloor ik af en toe de moed

    Tot ik ontdekte dat zij na een vrij lange periode 12/12 toch over moest naar een 13 Donker/ 11 licht. omdat ze mid bloei gewoon weer begon uit te lopen qua stam in de top zelf 012.JPG 011.JPG
    Last edited by granddaddyHaze; 25 February 2021, 00:55.

    #2
    Ik vind de meeste groenten in mijn volkstuintje moeilijker. In mijn kast geen bosduiven , konijnen, etc. .

    Comment


      #3
      Ik weet niet maar er werd mij gezegd dat er niet zoiets bestaat als moeilijke plantjes
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • granddaddyHaze
        granddaddyHaze commented
        Editing a comment
        Nou ja....dat zegt meer over jou ervaring

      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Dat klopt. Er zijn geen moeilijke planten. Alleen moeilijke mensen.
        Je kunt een kar wel voor het paard binden, maar dan kom je niet handig vooruit. Met planten is dat net zo; de plant zelf wilt maar een ding en dat is groter worden en door groeien. Wij scheppen de omstandigheden, als die verkeerd zijn dan ligt dat aan ons. Niet aan de plant.
        Dr. Grinspoon staat er bekend om, het is een diepe sativa met een mega lange bloeiperiode, luchtige toppen en praktisch een oer-ras. Die gedraagt zich heel anders dan we gewend zijn. Als wij daarvan gaan verwachten dat die zich hetzelfde gedraagt als een doorgefokte kush, dan ligt dat aan ons, niet aan de plant. Wij hebben de verkeerde verwachting. Is die Dr. Grinspoon dan zo moeilijk? Ik verwacht niet moeilijker dan elke andere wietplant.

      • granddaddyHaze
        granddaddyHaze commented
        Editing a comment

      #4
      Wauwwww....wat een interessante reacties....begrijp ineens waarom bepaalde personen stoppen

      Comment


      • granddaddyHaze
        granddaddyHaze commented
        Editing a comment
        Ow geef jij mij daar de schuld van...Och gosh

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Myn God, niemand geeft jou de schuld van iets daddy ik had het over dat ik het van hem weet.. Dat er no such things zijn als moeilijk of makkelijke plantjes (liet ik mij vertellen)

      • granddaddyHaze
        granddaddyHaze commented
        Editing a comment
        waarom moet ik het dan zo nodig vragen van jou?...en verbaas je je nu dat ik je comment vrij suggestief vind??

      #5
      Ik heb wel eens geprobeerd een kunstplant te stekken.
      Blijft allemaal mooi groen wel maar uitlopen ho maar.

      Kelp blijft ook lastig. Flikkert steeds om. Uiteindelijk kwam ik er achter dat je die gewoon in het voedingsvat moet pleuren.

      Ben momenteel bezig om een baobab op een kers te enten maar dat gaat ook niet van een leien dakje.

      Fascinerend allemaal.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Ik miste al een mooie tak van mijn Apenbroodboom. Succes.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Haha baobab
    Bezig...
    X