Toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rizza
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2021
    • 102

    #1

    Toppen

    Korting op 420shop
    Hi Heren,

    Klein vraagje ivm toppen. Ik heb uiteraard eerst alles gelezen wat ik erover kon vinden, maar toch blijf ik aan mezelf twijfelen (eerste kweek enzo, beginnersstress).

    Kunnen jullie even naar deze fotos van mijn plantjes kijken en bevestigen dat dit de correcte locatie is om te toppen?

    thumbnail_20210407_184601.jpg

    thumbnail_20210407_184616.jpg

    planten zitten in hun 4de groeiweek. Ze zijn vorige week overpot naar hun grote en definitieve pot

    alvast dank !
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #2
    Persoonlijk zou ik net iets lager knippen. Die bovenste kleine bladeren gaan er bij mij gewoon af .
    hfZYwzG.png

    Comment


    • rizza
      rizza commented
      Editing a comment
      thanks, ik knip de bladeren mee af!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Toppen is het bovenste stuk plant eraf knippen. Wat is het probleem ?

    Ik heb uiteraard eerst alles gelezen wat ik erover kon vinden
    Je kon niet veel vinden zeker ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #4
      Bijna alle kweekverslagen van de laatste jaren staat wel iets met foooootoooooos over toppen.

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5461

        #5
        Best wel eng zo een 1e keer ....

        Comment

        Bezig...