Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pp topjes komen niet mee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pp topjes komen niet mee

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Dat ze nog wel een week of 6-7 moeten ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Indoorskunki
      Indoorskunki commented
      Editing a comment
      Ja alleen ze staan er al bijna 8 ga ik dat redden? En nog belangrijker hoe kan dit? Ik ben vrij zeker geen grote fouten te hebbbe. Gemaakt

    #3
    pp uit stek zou nu al stuk dikker zijn,eerstekeer met deze opstelling?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #4
      Ja dat klopt idd dit is de eerste keer in dit hokje en uit zaad, maar naar mijn ervaring ligt het niet aan het hok en/of de omgeving deze moet normaliter goed zijn maar het kan toch niet zijn dat ik straks rondes van 13 a 14 weken moet lopen met zaad of zeg ik nu rare dingen? Beetje wel zoieso geloof ik haha maar staan er meer weken voor kweken uit zaad? Afgezien van de ontkiem en opgroei week to 2 weken?

      Comment


        #5
        Dit lijkt me toch ook geen valse start
        Attached Files

        Comment


          #6
          Hoe bedoel je ga je dat redden ? Ben je van plan binnen 2 maanden dood te gaan ?

          Ze bloeien een week of 5, (bloei tel je niet vanaf 12/12) en ze moeten ongeveer 9 weken.
          In theorie zouden ze nog zeker 4 weken moeten.
          Elke keer dat je ze topt kost dat een dag of 5-6 groei, dus reken maar uit.
          Met kweken uit zaad duurt een cyclus ongeveer 4 maanden dus die 13/14 weken waar je het over hebt is aan de krappe kant.

          Mgoed, hoeveel kun je roken in 4 maanden...stel dat je 2 gr per dag rookt, dan heb je 250gr nodig om die door te komen.
          Dat moet wel gaan lukken als je meer dan 250W led hebt hangen.

          Je hebt het over afzuiging van 6m3, dat is een tiepfout denk ik ? De koeling van m'n laptop doet al meer.

          Elke dag nat sproeien zou ik rap mee stoppen, dat brengt geen enkel voordeel.
          Als de LV in je ruimte een stuk lager is dan de lucht die je erin brengt is je inlaat niet groot genoeg.

          *edit: ( het is niet de AUTOFLOWER toch ?? )
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            GodlikegrowerBedankt voor je duidelijke antwoord,

            nee idd dood gaan stond niet zo ver bovenaan in de lijst! Al lukt dat zonder lijst ook ben ik bang.

            ik bedoel op en gegeven moment zijn ze klaar klein of kolossaal en moet je je verlies pakken zoals je wel. Zal merken ben ik echt een Noob met kweken uit zaad en begonnen terwijl ik ook net vader ben geworden haha dus echt onderzoek kwam er niet zo van. beetje dom dat ik dit nu pas besef ( de langere ciclus maarja ik kweek 5 planten voor een chronische ziekte van een familielid die er baat bij heeft en zelf rook ik alleen sigaretten dus tja...

            dit zijn geen autoflowers idd!
            wat betreft het sprayen ik bedoel alleen het blad maar dat doe ik dan niet meer idd

            de afzuiging is 6000 m3 die had ik staan incl koolstoffilter vandaar die keuze! Ik heb een actieve inblaas van de helft aan capaciteit direct va. Buiten ook het gat is de helft van het uitblaas gat onder in boven uit

            Comment


              #8
              Ok, mja ze zijn pas klaar als ze uitgebloeid zijn, en zelfs dan zou je ze eventueel kunnen reveggen, opnieuw laten groeien en opnieuw laten bloeien.
              Zoiets kost je 2x zolang als opnieuw met een zaadje beginnen dus dat doet eigenlijk niemand.

              Geen reden tot paniek dus, een plant gaat niet vanzelf dood na een (on)bepaalde tijd. (met autoflowers is dat anders)
              Zorg dat ze gezond blijven, geen gekke dingen uithalen, en de tijd z'n werk laten doen.

              6000m3 ? Nice, die moet echt beregroot zijn. Ik heb een 1750m3 gehad en die vond ik al mega.
              Daarmee blies ik de planten uit de vensterbank op 5 meter afstand
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #9
                60000m3 ja? Niet een beetje overkill? Zonde van de warmte toch?
                Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                Comment


                  #10
                  Haha doe er maar 1 0letje af moderator anders gaat alles idd door de hakselaar lol 6000 idd punt is mijn ruimte is 2 meter hoog en mijn filter staat rechtop mijn box en heeft dik 30 cm over tussen het plafond dus ook niet helemaal bovenin dit moet ik eigenlijk veranderen nog daarbij heb ik ook voor die aantallen een beetje overkill aan lichten zelfs met alleen de led’s (cobs) aan word het snel wat warm ik nam dit in 1 koop over van iemand en tja om het dan niet aan te gooien..... haha ik vind dit oprecht een hobby en doe er ook nog goed mee maar in mijn geval een vrij dure hobby ondertussen al met al lol

                  Comment


                  • Nederhigh
                    Nederhigh commented
                    Editing a comment
                    Ohja, nulletje teveel.. Maar ik bedoelde 6000 indd Maar als het gewoon werkt, prima toch. Zelf red ik mij met 200m3 afzuiging. Maar ik circuleer de meeste lucht.
                    Wat trekt zo'n ding aan stroom eigenlijk? Die 6000m3 afzuiger.

                  #11
                  Ik zou het echt niet weten eerlijk gezegd ik denk dat het wel meevalt gezien hij zomaar op het gemakje staat te bollen je hoort hem niet eens op een meter afstand hij is gedimd door een sifan regelaar waar ik ook de inblaas op heb zitten(alles is van Sifan) ik denk zelf dat een 1000 m3 die vol werkt meer verbruikt in mijn geval

                  Godlikegrower bedankt voor je nuttige info! Stelt me gerust ik zal het eindresultaat zeker posten hier!

                  groetjes...
                  Last edited by Nederhigh; 15 April 2021, 22:46.

                  Comment

                  Bezig...
                  X