Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Batmix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Batmix

    Korting op 420shop
    Hoi beste leden. Ik heb een vraag, heb al veel gelezen ook hier op de forum maar vind nergens een concrete vraag. Ik wil een 6 tal autoflowers zetten in een tunnelserre. 3 gorilla van zamnesia 1 girl scout cookie van zamnesia 1 nlx van rq en 1 amnesia van Dutch pasion. Ik wil graag plagron gebruiken de terra versie. Maar nu mijn vraag heb gelezen dat batmix sterk is en beter lichtmix kan gebruiken. Maar had ergens gelezen dat als ik batmix meng met cocos het perfect moet lukken. Klopt dit ? Of een grow mix zou die ook goed zijn. En voor vaste toppen wil ik sugar royal en green sensation gebruiken hopelijk kan iemand mij hier mee verder helpen grtz

    #2
    Batmix is bij mijn weten voor organisch kweken. De terra lijn is mineraal, je gaat het bodemleven dus killen.
    Als het de eerste keer is: niet te moeilijk doen. Allemaal die voedingslijnen helpen, wanneer je de rest van het kweken onder de knie hebt.

    Comment


      #3
      Yep, daar kun je beter de Alga lijn bij gebruiken als je Plagron wil.
      Lijkt me ook een stuk makkelijker voor buiten, geen gedoe met pH aanpassen, en gewoon milliliters meten.

      Voor een antwoord had je misschien in het voeding-forum kunnen kijken.
      Daar is een mega topic over Plagron waar de vraag "welke voeding met batmix" vast al eens is beantwoordt
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        En je gaat ze in volle grond zetten. Batmix is iets te zwaar bemest voor autoflowers.

        Comment


        • Kush belgium
          Kush belgium commented
          Editing a comment
          Nee in 11 liter potten ga ik ze zetten. Ja da had ik gelezen maar de combinatie batimix en cocos zou moeten lukken da zou de batmix verlichten.

        #5

        Comment


        • Kush belgium
          Kush belgium commented
          Editing a comment
          Hoi. Ja ga ze in een serre zetten in potten van 11 liter. Goed had ind veel gelezen en goede reacties van green sensation. het zou de bloemen ook harder maken ? dan ga ik de growmix proberen, aangezien ik mijn zaadjes in zaai en stekgrond laat ontkiemen. en als ze 2.5 3 weken oud zijn in hun pot zetten met growmix. En dan zou ik drie weken niet moete bij voeden. Dan zijn ze normaal 6 weken en zou ik dan met bloom kunnen beginnen en green sensation ? Ik ga na de 15e mei starten

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          In de serre kan nu al. AFjes best meteen in de eindpot. Dan maak je een kuiltje vol zaai en stekgrond in je andere medium.

        #6
        Dus ik moet mijn growmix erin doen daarin kuiltje met zaai en stekgrond zaadje erin klaar ?

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Yup!

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Gewoon in de growmix, daar kan je in starten. Penwortel zit nog voor het plantje boven komt al tot op de bodem, kuiltjes met een andere soort grond halen niet veel uit.

        #7
        Ok dankjewel voor de tip. Maar ik kan het zaadje niet rechtstreeks bij de growmix doen ?

        Comment


        #8
        Thanks

        Comment

        Bezig...
        X